رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 158249

سرمربی تیم قهرمان در بابل

اولین بمب نقل و انتقالات در لیگ یک

در اولین اقدام مهم نقل و انتقالاتی در بین تیم های لیگ یکی، علی رضا مرزبان به تیم خونه به خونه بابل پیوست تا این تیم را در بازی های فصل پیش رو هدایت کند.

مسئولان تیم خونه به خونه بابل که در لیگ گذشته آزادگان از صعود به لیگ برتر بازماند در اولین اقدام برای حضور قدرتمند در دیدارهای لیگ آتی به سراغ سرمربی تیم صعود کرده پیکان رفتند و با علی رضا مرزبان برای هدایت این تیم بابلی در لیگ بعدی آزادگان به توافق رسیدند.


مرزبان در حالی با این تیم مازندرانی به توافق رسید که در لیگ گذشته توانست تیم پیکان را با اقتدار راهی لیگ برتر کند و پس از آن نیز با چند پیشنهاد از سوی تیم های لیگ برتری مواجه شد اما پس از مذاکرات فراوان در نهایت با مسئولان خونه به خونه به توافق رسید تا سال آینده را نیز در لیگ دسته اول فوتبال ایران سپری کند.


خونه به خونه بابل یکی از تیم های متمول لیگ یکی بود که علیرغم تدابیر فراوان برای صعود به لیگ برتر در نهایت ناکام ماند، آنها در فصل گذشته سه سرمربی را بالای سر تیم خود دیدند اما در لیگ آینده امیدوارند با بتوانند با علی رضا مرزبان به هدف خود برسند و راهی لیگ برتر شوند.


پیکان، تیم سابق مرزبان در لیگ گذشته با کسب 70 امتیاز از بازی های و با اختلاف 7 امتیازی نسبت به تیم دوم راهی لیگ برتر شد این در حالیست که خونه به خونه با کسب 58 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها