رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 158552

یک حادثه عجیب،ماشین پلیس آتش گرفت و پلیس ارتقای مقام

ساعت24-در هفته های اخیر تظاهرات چپگرایان در فرانسه شهر پاریس را در آشوب فروبردو تصاویری منتشر شد از به آتش کشیده شدن یک خودرو پلیس.

hqdefault.jpg

این ماجرا بخشی خبری این حادثه بود که خودرو پلیس آتش گرفت و تصاویر آن در همه رسانه های جهان منتشر شد.پس از این حادثه تصاویری از کل این رویداد منتشر شد و ماجرایی که به آتش گرفتن خودرو منجر گردید. این فیلم ها بسیار پر بازدید شد و آوازه آن به وزارت کشور فرانسه نیز رسید. این ماجرا و مشاهده فیلم موجب شد که راننده خودر که یک پلیس در حال گذراندن مراحل آموزشی بود و در امتحانات مربوطه نمرات خوبی نگرفته بود مهمترین و بالاترین مدال پلیس فرانسه را دریافت کند.

کوین فلیپی که در این عکس در حال دریافت مدال از دست وزیر کشور فرانسه است به دلیل بردباری و تحمل بالا در مقابل شرایط دشواری که قرار گرفته بود از رتبه یک پلس در حال کار آموزی به یک افسر پلیس تمام با مدال لیاقت ارتقاء مقام یافت.

کوئین فیلیپی28 ساله درامتحاناتش نیز نمرات خوبی نگرفته بود و امیدوار بود که در آینده و با طی مراحل آموزشی به یک پلیس تمام ارتقاء یابد.در این فیلم وی چند بار مورد ضرب و شتم قرار می گیرد و تظاهرکنندگان اورا مضروب می کنند اما او تنها دفاع می کند و کسی را مورد ضرب و شتم قرار نمی دهد.پس از اینکه خودرو نیز توسط تظاهرکنندگان به آتش کشیده می شود او قصد داشته که آتش را خاموش کند اما به فرمان پلیس همراهش که محل را ترک کند از خودرو دور می شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها