رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 159143

خبر شوکه کننده برای استقلالی ها در مورد سرمربی فصل جدید

عملکرد برانکو در تیم فوتبال پرسپولیس تهران باعث شد که مربیان کروات باز هم در ایران به عنوان یک برند محسوب شوند.

علی منصور
an style="background-color:rgb(255, 255, 255); font-size:17px"> برانکوایوانکوویچ لیگ پانزدهم را در حالی به پایان رساند که حتی خوش بین ترین هواداران این تیم هم فکر نمی کردند در پایان فصل فقط تفاضل گل مانع از قهرمانی این تیم شود و رقیب سنتی در جدول پایین تر از آنها قرار بگیرد.

برانکو ایواکوویچ در لیگ پانزدهم بهای مربیان کروات در لیگ برتر فوتبال ایران را دوباره افزایش داد و این در حالی بود که در چند سال اخیر تردید در استفاده از مربیان کروات در بین مدیران ایرانی موج میزد.

این موضوع سبب شد در تیم رقیب یعنی استقلال تهران نیز شبهاتی در مورد انتخاب علی منصوریان به وجود بیاید و اسکوچیچ به عنوان یک رقیب جدی برای وی عرصض اندام کند و مدیران استقلال کار سختی را برای انتخاب سر مربی فصل آینده خود داشته باشند.

دراگان اسکوچیچ در ملوان و فولاد خوزستان عملکرد متوسطی داشته است اما این افزایش اعتبار و قیمت را مدیون برانکو سرمربی پرسپولیس است که این روز ها با تغییر نوع بازی در بازیکنان پرسپولیس شرایط را برای دیگر مربیان کروات مهیا کرده است.

اسکوچیچ این روز ها مدعی است که با استقلال به توافق رسیده است هر چند که هنوز مذاکره رسمی در این باره صورت نگرفته اما بعید هم نیست که اسکوچیچ روی نیمکت استقلال بنشیند و علی منصور بازهم از استقلال دور شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها