رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 161987

مظلومی شان خود را پایین آورد/ منصوریان مثل هندوانه دربسته است

ساعت 24-پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌توان موفقیت یا عدم موفقیت منصوریان در استقلال را پیش‌بینی کرد.

فرشاد فلاحت‌زاده در مورد اینکه پرویز مظلومی نتوانست انتظارات را در استقلال برآورده کند، اظهار داشت: مظلومی صحبت‌هایی در برنامه 90 انجام داد که مایه تأسف بود. او با گفتن این جمله که «من با استقلال قرارداد دو ساله دارم» شأن خود را پایین آورد.


وی افزود: یک مربی باید آنقدر عزت‌نفس داشته باشد که باشگاه به دنبالش باشد، نه اینکه برای برکنار نشدن صحبت‌هایی از این دست انجام دهد. ضمن اینکه مظلومی چندین بار عنوان کرد استقلال را جوان کرده است اما وقتی در یک تیم بازیکنانی مثل مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، آرش برهانی، خسرو حیدری، هرایر مگویان و پروپیچ حضور دارند نمی‌توان چنین ادعایی کرد. مظلومی باید بپذیرد عملکرد ناموفقی در استقلال داشته است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره سرمربیگری علیرضا منصوریان در این تیم تصریح کرد: منصوریان برای استقلال مثل هندوانه در بسته است و نمی‌توان درباره موفقیت یا عدم موفقیتش در این تیم اظهارنظر کرد. از یک طرف منصوریان در تیم نفت عملکرد خوبی داشته و از طرفی دیگر مربیگری در استقلال تفاوت زیادی با نفت دارد.

فلاحت‌زاده در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: استقلال در تمامی پست‌ها نیاز به بازیکنان باکیفیت دارد. امیدوارم مسئولان باشگاه در پی جذب این بازیکنان باشند و مثل فصل قبل بازیکنان بی‌کیفیتی را جذب نکنند.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها