رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 162485

سفر مشاور ویژه دبیرکل سازمان ملل به تهران

ساعت24-
«جفری ساکس»، مشاور ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور آرمان‌های توسعه پایدار از 16 تا 18 خرداد جاری به تهران سفر خواهد کرد.او همچنین در ادامه در دانشگاه امیرکبیر به سخنرانی می پردازد.

1465103906957_jefri.jpg
style="text-align: justify;">«جفری ساکس»، مشاور ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور آرمان‌های توسعه پایدار از 16 تا 18 خرداد جاری به تهران سفر خواهد کرد.

ساکس در مدت اقامت خود در تهران در دانشگاه امیرکبیر و دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران سخنرانی خواهد کرد. او همچنین از یکی از طرح‌های موفق برنامه توسعه ملل متحد در ایران بازدید می‌کند.

جفری ساکس که به دعوت دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک به تهران سفر می‌کند، استاد برجسته اقتصاد از کشور آمریکا و مدیر "موسسه زمین" دانشگاه کلمبیای نیویورک است. وی سمت استادی دانشگاه یعنی بالاترین مقام هیات علمی دانشگاه کلمبیا را دارا بوده و به عنوان برجسته‌ترین متخصص اقتصاد توسعه و مبارزه با فقر در جهان شناخته شده است.

ساکس در حال حاضر مشاور ویژه بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل در امور آرمان‌های توسعه پایدار بوده که سمت مشابه برای دبیرکل قبلی سازمان ملل، کوفی عنان را نیز داشته است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها