رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 162956

بمب بعدی استقلال هم مشخص شد / لیست سیاه آبی ها هم لو رفت

ساعت 24-بازیکن سابق استقلال پس از سه، چهار سال دوری از این تیم به احتمال زیاد در فصل جدید با پیراهن آبی به میدان خواهد رفت.

12
مجتبی جباری فاصله ای تا استقلالی شدن ندارد. وی به دلیل رقم قراردادش در آستانه جدایی از الاهلی قرار دارد.

در حالی که دو باشگاه دیگر قطری به دنبال ستاره ایرانی الاهلی هستند، مذاکرات استقلالی ها با این بازیکن شروع شده و با توجه به رابطه خوب علیرضا منصوریان با جباری به نظر می رسد مشکلی برای پیوستن این بازیکن به استقلال نباشد.

اگر اتفاق خاصی در این چند روز صورت نگیرد، نام جباری به عنوان یکی از بمب های جدید استقلال شنیده خواهد شد.

گفتنی است الاهلی که جباری فصل پیش در این تیم توپ می زد با مشکلات عدیده مالی روبروست و جباری هم گران ترین بازیکن باشگاه به حساب می آید. آنها توانایی پرداخت پول بازیکنی مثل مجتبی را ندارند و به همین دلیل بی میل نیستند رضایتنامه اش را برای جدایی صادر کنند و حتی از خرید او پولی به جیب بزنند.

عباس کردنوری، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال این خبر را تایید کرده و از تلاش‌های باشگاه برای نهایی کردن قرارداد با این بازیکنان خبر می‌دهد.

* خروجی های استقلال را بشناسید

استقلال بدون خریدهای جدید لیستی 20 نفره دارد در حالی که هر تیم لیگ برتری باید تنها نام 18 بازیکن را در فهرستش قرار بدهد. به این 20 نفر باید بختیار رحمانی، وریا غفوری و فرشید باقری را هم اضافه کرد که لیست بزرگسالان استقلال را 23 نفره می کند.

پس همین حالا استقلال باید نام چند بازیکن را از فهرستش خارج کند که احتمالا مهدی مومنی، محمدرضا خرسندنیا، ایوان پروپجیچ، میلاد فخرالدینی و عادل شیحی و البته وحید طالب لو هستند.

بعد از این هم در ازای هر خرید جدید، منصوریان موظف است روی نام یکی از بازیکنان موجود خط قرمز بکشد که بستگی به پست خریدهای جدید دارد.

با احتمال حضور جباری، خط خوردن جابر انصاری قوت می گیرد و با برگشتن احتمالی کاوه رضایی هم ممکن است آرش برهانی از این تیم برود.

ضمن اینکه در خط دفاعی همچنین با اضافه شدن پژمان منتظری یک نفر از بین حنیف عمران زاده و امین حاج محمدی جمع آبی ها را ترک خواهد کرد.

اینها همه احتمالات است اما اگر وحید امیری هم در آخرین لحظات چرخشی 180 درجه ای داشته باشد و از پرسپولیس به استقلال بیاید آن وقت منصوریان مجبور است روی نام علیرضا رمضانی هم خط قرمز بکشد.

آبی ها یک گزینه دیگر هم دارند که ممکن است او را به خدمت بگیرند؛ آندرانیک تیموریان. کاپیتان سابق شان که حالا از لیست سایپا هم کنار گذاشته شده است. اگر تیموریان هم به استقلال اضافه شود آن وقت باید گفت که او جای امید ابراهیمی را در این تیم خواهد گرفت.

بر این اساس و با توجه به اینکه روزبه چشمی هم حداقل تا نیم فصل رقابت های لیگ برتر نمی تواند برای این تیم بازی کند شاید نام این بازیکن در فهرست ابتدایی آبی پوشان قرار نگیرد و او در آینده به جمع شاگردان منصوریان اضافه شود.

* منصوریان وریا را نمی خواست

همچنین این‌طور که شنیده می‌شود وریا غفوری بازیکنی که انتقاداتی نسبت به جذب او مطرح می‌شود در لیست منصوریان نبوده و مسئولان تیم برای از دست نرفتن زمان نقل و انتقالات او را به خدمت گرفته‌اند.

آنها بعد از جلسه‌ای با منصوریان در مورد غفوری و ماندن او با سرمربی تیم صحبت کرده و او را راضی‌ کرده‌اند. ظاهرا منصوریان در این باره واکنش منفی نشان نداده و سعی کرده در شروع کار با مدیران باشگاه تعامل کند.

جام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها