رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 164001

دایی نیامده وارد بازار نقل و انتقالات شد

بعد از ثبت قرار داد یک ساله آقای گل جهان با تیم صبای قم، وی به سرعت وارد بازار نقل و انتقالات شد تا بیش از این دچار فرصت‌سوزی نشود.

index.jpg
style="text-align:justify">با وجود این که کمتر از 50 روز به آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشورمان باقی نمانده سرانجام طی چند روز گذشته تکلیف اسپانسر مالی و به دنبال آن وضعیت سرمربی صبای قم سرانجام مشخص شد.

علی دایی با صبا در حالی تمدید کردید که این تیم تا به امروز چهار بازیکن خود یعنی جلال‌‌الدین علی‌محمدی، فرشید باقری، پیام صادقیان و فیلپه ماچادو را از دست داده است.

دایی برای این که بیش از این دچار فرصت‌سوزی نشود وارد بازار نقل و انتقالات شد و در گام نخست برای به خدمت گرفتن محسن بنگر و میلاد فخرالدینی دست به کار شد.

با پیوستن سیدجلال حسینی به تیم پرسپولیس و باتوجه به این که قرداد بنگر با این تیم به پایان رسیده است این شائبه وجود دارد که محسن بنگر که گفته می‌شود در لیست مازاد برانکو ایوانکوویچ قرار دارد مد‌نظر علی دایی سرمربی صبای قم قرار گرفته است.

در خصوص میلاد فخرالدینی نیز این احتمال وجود دارد که با آمدن وریا غفوری به استقلال تهران جایی در تیم فصل آینده سرمربی جدید این تیم یعنی علیرضا منصوریان نداشته باشد و به جمع شاگردان علی دایی اضافه شود.

خبرگزاری تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها