رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 164043

در درگیری شورای شهر میاندوآب، یکی از اعضا سر دیگری را شکست

ساعت24-این عضو شورای اسلامی شهر در این درگیری از ناحیه سر دچار شکستگی شد که بلافاصله به بیمارستان عباسی میاندوآب منتقل و از آنجا نیز به بیمارستان مهاباد اعزام شد.

123ی
style="text-align:justify">روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:درگیری اعضای شورای اسلامی شهر میاندوآب موجب شد یکی از اعضای این شورا زخمی شده و روانه بیمارستان شود. سخنگوی شورای اسلامی شهر میاندوآب با تایید این درگیری گفت: این درگیری بین 2 نفر از اعضای شورای شهر روی داده است. فرزاد مشکینی افزود: بر اثر این درگیری جهانگیر قاسم زاده یکی از اعضای این شورا مصدوم و روانه بیمارستان شد.

به گزارش انتخاب، وی اضافه کرد: این عضو شورای اسلامی شهر در این درگیری از ناحیه سر دچار شکستگی شد که بلافاصله به بیمارستان عباسی میاندوآب منتقل و از آنجا نیز به بیمارستان مهاباد اعزام شد.

سخنگوی شورای شهر گفت: موضوع با حضور ماموران انتظامی صورتجلسه شد و هنوز نظریه پزشکی قانونی در این زمینه اعلام نشده است. وی افزود: مطالب انتشار یافته در فضاهای مجازی در این رابطه به ویژه قضیه ضربه مغزی این عضو شورای شهر صحت نداشته و مورد تایید نیست. وی درخصوص علت این درگیری توضیحاتی ارایه نکرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها