رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 164145

شوخی های «دراکولا» با داعش حذف شد

ساعت 24-رضا عطاران کارگردان و بازیگر فیلم «دراکولا» در گفتگو با ما در پاسخ به این سوال که فیلم گفته می شود 13 دقیقه از فیلم حدف شده است، گفت: نه اینگونه نبوده، مشکلات فیلم با تعامل حل شده است البته بخش هایی را مورد داشتند که موضوع حل شده.

عطاران
رضا عطاران كارگردان و بازيگر فيلم «دراكولا» در گفتگو با ما در پاسخ به اين سوال كه فيلم گفته مي شود 13 دقيقه از فيلم حدف شده است، گفت: نه اينگونه نبوده، مشكلات فيلم با تعامل حل شده است البته بخش هايي را مورد داشتند كه موضوع حل شده.


وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه گفته مي شود شوخي هايي با داعش در فيلم وجود داشته و اين شوخي ها حذف شده است، گفت: بله ربط كوچكي به داعش داشت و مشكلي با اين مميزي نداشتم چون ضربه اي به فيلم نمي زند.

گيش از اين لوون هفتوان بازيگر نقش دراكولا در اين فيلم ادعا كرده كه نزديك به 13 دقيقه از فيلم حذف شده است.

اين بازيگر در خلال گفتگويي كه با روزنامه «شرق» داشته و در آن درباره وجوه مختلف بازيگريش سخن گفته، بيان داشته است: مدتي سر صداگذاري فيلم «دراكولا» رفتم. هر چند فيلم را كامل نديدم، اما مطلع شدم فيلم 15 مورد اصلاحيه خورده و 13 دقيقه از فيلم حذف شده است.

وي ادامه داده است: به دليل برخي از همين محدوديت‌ها هيچ‌وقت نمي‌توان كسي را به طور كامل آزمود. ما نمي‌دانيم كارگردان در آن 13 دقيقه چه چيزي را بيان كرده است؟ با اين ذهنيت كه عوامل فيلم آن‌قدر نگران سرمايه‌شان هستند كه در زمان ساخت همه نكات را رعايت مي‌كردند.

شرق

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها