رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 164534

(تصاویر) شخصیت های باحجاب دیزنی

ساعت ۲۴- با توجه به نفوذ و جاذبه روز افزون فیلم های سینمایی و تلویزیونی و علاقه زیادی که طرفداران فیلم ها و نمایش ها به شخصیت های این محصولات دارند یک رشته راه اندازی شده که افراد با وسایل مشابه و آرایش چهره خود را به شخصیت های فیلم های مشهور و مورد علاقه عموم تبدیل می کنند. این رشته که آرایش یا گریم آزاد(costume Role-play) نام گرفته در مراسم خاص و نمایشگاه ها رایج است. افراد خودرا به شکل کاراکترهای معروف در عرصه های بصری مثل فیلم، انیمیشن و بازی های ویدئویی در می آورند.

hijab cosplayer
h2 dir="RTL">عکسهای کارتونهای والت دیزنی

در این زمینه (costume Role-play) گریمور و آرایشگر مالزیایی، خانم ساراسواتی به این رشته علاقمند است و با هنر خود می تواند به هر شخصیتی که دلش می خواهد تبدیل شود. او با توجه به علاقه ای که به انیمیشن های دیزنی داشته تمرکز خود را بر روی احیای کاراکترهای محصولات کارتونی این شرکت گذاشته است. از پری دریایی ومولان گرفته تا حتی جعفر همه توسط این خانم احیا شده اند، البته کار این هنرمند یک ویژگی خاص دارد، این خانم از آنجایی که باحجاب است این شخصیت ها را با حجاب خلق کرده است و به نوعی حجاب را جایگزین برخی ویژگی های شخصیت های سینمایی کرده است.

این فعالیت از سال 90 میلادی در ژاپن رواج یافت و این روزها در اکثر کشور ها به مناسبت های مختلف و برای جلب توجه افراد در مراکز تجاری و بازارها و نمایشگاه ها افرادی را استخدام می کنند که با خلق شخصیت های سینمایی توجه مراجعه کنندگان را جلب کنند.

hijab cosplayer

hijab cosplayer

hijab cosplayer

hijab cosplayer

hijab cosplayer

hijab cosplayer

hijab cosplayer

hijab cosplayer

hijab cosplayer

hijab cosplayer

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها