رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 165294

پشت پرده مذاکره استقلال با عالیشاه

ساعت 24- امید عالیشاه از باشگاه پرسپولیس به خاطر جذب امیری ناراحت است . او تقریبا خیلی در اولویت های تیم برای تمدید قرارداد هم نبوده است!

1
بلافاصله بعد از پایان لیگ برتر قرار بود عالی شاه یکی از آنهایی باشد که به اروپا می رود. گفتند پیشنهادی از لیگ ترکیه دارد و کلی حرف و حدیث در این باره پیچید اما حالا او جدی ترین پیشنهادش از تراکتورسازی تبریز است و خودش می گوید به استقلال هم نمی رود!

خبر پيغام باشگاه استقلال به اميد عاليشاه مثل بمب در فضاي فوتبال پیچید. تماسي كه از سوی اميد عالیشاه تكذيب شد. بعد از این خبر، حمله هواداران پرسپوليس به صفحه شخصي اميد عاليشاه بازي را عوض كرد. چند هزار طرفدار پرسپوليس به صفحه عاليشاه در اينستاگرام رفتند و بيش از 10 هزار نفر براي او كامنت گذاشتند كه در پرسپوليس بماند و به استقلال و حتي تراكتور نرود.

عالیشاه شاید باورش نمی شد که پرسپولیسی ها تمددید قراردادش را این قدر به تاخیر بیاندازند. او چند هفته ابتدایی بعد از پایان بازی های لیگ امید داشت برود لیگ ترکیه ولی پرسپولیسی ها شاید این حرف را کمی بازار گرمی می دانستند. بعد هم که رفتند سراغ خریدهای جدید و در پست او هم وحید امیری را خریدند و هم به سراغ ساسان امیری رفتند. تازه بازیکنانی مثل علیپور و احمدزاده هم از سال قبل می توانستند در این پست بازی کنند . حتی مهرداد محمدی هم اگر به پرسپولیس بیاید ، می تواند وینگر چپ و راست قرمزها بازی کند. این ترافیک شدید و سرنوشت بازیکنانی مثل بنگر ، کفشگری ، نورمحمدی و دیگرمازندرانی های پرسپولیس که امسال یک به یک دارند جای شان را به لرستانی ها می دهند ، حسابی اضطراب عالیشاه را بالا برده. او در این مدت در دو مصاحبه جداگانه از این گفته که برای پیشنهاد پرسپولیس لحظه شماری می کنداما خبری از مذاکره با او نشده است . حتی روز یکشنبه چند سایت خبر از تمدید قراردادش دادند ، در حالی که خودش می گفت هیچ تماسی با او گرفته نشده.
عاليشاه بعد از تعلل باشگاه پرسپوليس در انجام مذاكره نهايي، مذاكراتي هم با تراكتورسازي تبريز داشت و مردد شده بود معافيت تحصيلي‌اش را باطل كند و براي گذران خدمت سربازي به تراكتورسازي برود. او که در حال حاضر دانشجو است از تراکتوری ها خواسته تا مدت زمان حضورش در این باشگاه جزو خدمت سربازی اش حساب شود.

باشگاه استقلال هم تمايل زیادی داشت وینگر چپ سرخ ها را به خدمت‌ بگيرد اما پیشنهاد مالی عالیشاه برای استقلال زیاد بود. حتی استقلالی ها به رقم مدنظر عالیشاه نزدیک شدند اما مرغ کاپیتان سرخ ها فقط یک پا داشت و تخفیفی نداد. عالیشاه در پستی اینستاگرامی خیال هوادران پرسپولیس را راحت کرد و گفت استقلالي نمي‌شود و پيراهن سرخ تبريز را ترجيح مي‌دهد. با این پست عالیشاه، استقلالی ها مطمئن شدند مذاكره با اميد بي‌فايده است و او خيال پوشيدن پيراهن آبي را ندارد. اميد يكي از محبوب‌ترين بازيكنان پرسپوليس است و طبيعي است نتواند به سادگي از عشق خود به پرسپوليس و هوادارانش بگذرد.
تعلل باشگاه پرسپوليس باعث شد او پيغام‌ها و پيشنهادهاي ديگر را بشنود و مذاكره كند البته برانكو هم وارد عمل شد و به باشگاه پرسپوليس دستور داد بايد كار عاليشاه را تمام كنيد و او بايد بماند.
اميد عاليشاه امروز به تهران مي‌آيد تا با باشگاه پرسپوليس مذاكره كند. اگر اين مذاكره با توافق همراه نباشد، عاليشاه راهي تراكتورسازي خواهد شد. اگر چه هنوز هم يك واسطه نقل و انتقالاتي مدعي است اگر استقلالي‌ها بخواهند، مي‌تواند عاليشاه را بياورد!

خبرآنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها