رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 165447

درگیری مرگبار ماموران ناجا با تروریست های جیش الظلم/ تیراندازی همچنان ادامه دارد

ساعت24-، سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی ناجا در خصوص درگیری مرگبار در منطقه خاش گفت: ماموران با شناسایی ورود اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم به مرز‌های کشور با آنان درگیر شدند.

4681218_916.jpg
style="text-align:justify">سخنگوی ناجا گفت: طی درگیری ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان با ترورسیت‌ها، 5 تن از اشرار به هلاکت رسیدند.
به گفته این مقام مسئول انتظامی،‌ در این درگیری 5 تن از اشرار به هلاکت رسیده اند و متاسفانه یک مامور پلیس به درجه رفیع شهادت نائل شد.

*کشف انواع بمب و تله انفجاری از تروریست‌ها

بر اساس گزارش دریافتی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان با اشاره به درگیری با اشرار گروهک جیش الظلم در ارتفاعات شهرستان خاش گفت: ساعتی قبل ماموران پلیس متوجه حضور اشرار در ارتفاعات شهرستان خاش شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در این ارتفاعات مشخص شد چند عضو گروهک تروریستی از مرز پاکستان وارد کشور شده اند.

به گفته رئیس پلیس سیستان و بلوچستان ماموران با این تروریست ها درگیر شدند که در جریان درگیری 5 نفر از تروریست ها به هلاکت رسیدند. متاسفانه در این درگیری یک نیروی پلیس نیز به شهادت رسید.

رحیمی با بیان اینکه از اشرار به هلاکت رسیده 60 کیلوگرم ماده اولیه انفجار های تله های کنار جاده ای، مین های انفجاری، مقادیر زیادی سلاح و مهمات، کتاب های ضد دینی و دستور العمل تهیه انواع بمب و تله انفجاری کشف شد.

رئیس پلیس سیستان و بلوچستان افزود: 2 نفر از اشرار متواری شدند که عملیات پاک سازی از زمین و هوا در منطقه ادامه دارد تا این افراد دستگیر شده و به سزای اعمالشان برسند.

رحیمی تاکید کرد: در سال جاری دهها بار تروریست ها قصد ورود به کشور را داشتند که در نقطه صفر مرزی توسط مرزبانی یا نیروی انتظامی جلو آنها گرفته شده و اشرار به هلاکت رسیده اند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها