رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 165868

عمر متین همجنس باز بوده است

ساعت24- همسر سابق عمر متین سیتورا یوسفی در گفتگویی اعلام کرد که برخلاف آنچه گفته می شود که متین از همجنسگرایی متنفر بود اعلام کرد که وی گرایش هایی هنجنسگرایانه داشته است.

عمر متین
زن سابق عمر متین در این گفتگو با اشاره به سخنان پدر عمر متین اعلام کرد که برخلاف گفته وی که او دیده دو همجنس گرا همدیگر را بوسیده اند و او ناراحت شده است گفت:پدرش بارها در مقابل من اورا همجنسگرا خوانده و به همین دلیل به من کمک کردند که از او جدا شوم.

در این مطلب که در برخی روزنامه های مشهور نیز منتشر شده یک همکلاسی سابقش نیز اعلام کرده که وی روحیه همجنسگرایی داشته و شخصی رمانتیک بوده است.در این زمینه دوست دیگری نیز از دعوت متین از وی برای رفتن به چند محل تجمع همجنسگرایان سخن گفته که وی دعوت وی را رد کرده بوده است.

برخی از مشتریان باشگاهی که متین به آن حمله کرده است نیز وی را شناسایی کرده اند و می گویند که بارها اورا در این باشگاه دیده اند.یکی از این افراد می کوید وی فردی عادی بوده و همواره تنها درگوشه ای نشته و مشروب الکلی می نوشید.یکی دیگر از کسانی که با او دوست بوده گفت گه وی تمایلات همجنسگرایی داشته اما از ابراز آن شرم داشته است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها