رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 166373

قتل باجناق بخاطر ژست عکس!

ساعت 24-در یکی از عکس ها من ژستی گرفتم و اسلحه را به سمت باجناقم گرفته و دستم را روی ماشه گذاشتم. من که تصور نمی‌کردم داخل تفنگ، فشنگ باشد، ماشه را چکاندم. یک دفعه تیر شلیک شد و باجناقم خونین روی زمین افتاد.

حوادث
مرد جوانی که خواست با اسلحه شکاری در کنار همسرش عکس بگیرد ناخواسته به باجناقش شلیک کرد. چندی پیش کارآگاهان پلیس جنایی استان اصفهان در جریان مرگ مرد جوانی قرار گرفتند.

با اعلام اين خبر، ماموران راهي محل حادثه شده و با جسد مرد جوان درحالي مواجه شدند كه تحقيقات اوليه حكايت از مرگ بر اثر شليك گلوله را داشت.

در ادامه تحقيقات، مرد جواني به نام هومن خودش را عامل اين جنايت معرفي كرد و به افسر پليس گفت: اصلا نمي‌خواستم چنين جنايتي مرتكب شوم. حتي نمي‌دانستم كه داخل اسلحه فشنگ است و من ناخواسته شليك كردم. براي مهماني به خانه يكي از اقوام آمده بوديم و خواهر زنم و همسرش هم به اين مهماني دعوت بودند. بعد از پذيرايي تصميم گرفتيم كه عكس يادگاري بگيريم و از آنجايي كه صاحبخانه تفنگ شكاري داشت، از او خواهش كردم تفنگ را به من بدهد تا با آن عكس بگيرم. عكس‌ها گرفته شد و در يكي از آنها من ژستي گرفتم و اسلحه را به سمت باجناقم گرفته و دستم را روي ماشه گذاشتم. من كه تصور نمي‌كردم داخل تفنگ، فشنگ باشد، ماشه را چكاندم. يك دفعه تير شليك شد و باجناقم خونين روي زمين افتاد.

من با او هيچ اختلافي نداشتم و حتي تصورش را هم نمي‌كردم عكسي كه مي‌گيريم، آخرين عكس باجناقم باشد. سرهنگ ستار خسروي، رييس پليس آگاهي استان اصفهان با اعلام اين خبر گفت: متهم جوان پس از بازسازي صحنه جرم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

آنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها