رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 166415

لیست لیگ برتریهای استقلال پر شد

ساعت 24-فصل نقل و انتقالات برای هواداران استقلال، آنطور که انتظار داشتند سپری نشده. نه خبری از خریدهای پر زرق و برق است و نه حفظ بازیکنانی که می‌توانند گره‌گشای استقلال در روزهای سرنوشت‌ساز باشند.

استقلال
فصل نقل و انتقالات برای هواداران استقلال، آنطور که انتظار داشتند سپری نشده. نه خبری از خریدهای پر زرق و برق است و نه حفظ بازیکنانی که می‌توانند گره‌گشای استقلال در روزهای سرنوشت‌ساز باشند. استقلال تا اینجای فصل نقل و انتقالات، 6 بازیکن لیگ برتری جذب کرده. حسین حسینی از ملوان که پس از پایان خدمت سربازی از ملوان برگشت و پیراهن استقلال را پوشید، حسین کنعانی‌زادگان از ملوان، بختیار رحمانی از تراکتورسازی، علی قربانی از نفت تهران و وریا غفوری از سپاهان و فرشید باقری از صبا. این شش بازیکن جملگی سهمیه لیگ برتری استقلال را به خود اختصاص داده‌اند. حتی درباره زکی‌پور که از نفت تهران به استقلال پیوسته نیز شک و شبهه وجود دارد که آیا سهمیه لیگ برتری است یا نه؟


اگر زکی‌پور را فاکتور بگیریم، حتی یک سهمیه لیگ برتری برای استقلال باقی نمانده. نگاهی گذرا به لیست استقلال اما نشان می‌دهد تاکنون حضور 14 بازیکن بزرگسال در این تیم قطعی شده و منصوریان می‌تواند 4 بازیکن دیگر جذب کند، آن هم بدون سهمیه لیگ برتری! پس از اعلام لیست مازاد، این بازیکنان در لیست استقلال باقی ماندند: مهدی رحمتی، بهنام برزای، امین حاج‌محمدی، هرایر مگویان، میثم مجیدی، یعقوب کریمی، سجاد شهباززاده، خسرو حیدری و جابر انصاری. این بازیکنان همراه با حسین حسینی، وریا غفوری، فرشید باقری، بختیار رحمانی و علی قربانی، روی هم 14 سهمیه بزرگسال استقلال را اشغال کرده‌اند. می‌ماند 4 جای خالی در لیست بزرگسال استقلال البته بدون سهمیه لیگ برتری.

یعنی بازیکنانی که قرار است جذب استقلال شوند یا باید سهمیه خارجی باشند، مثل احسان حاجی‌صفی، پژمان منتظری و مجتبی جباری یا بازیکنان خارجی و البته مهره‌هایی که در لیگ یک به میدان رفته‌اند.

به نظر می‌رسد علیرضا منصوریان و مدیران استقلال اشتباه بزرگی را مرتکب شده‌اند. آنها بدون اطلاع از پر شدن 6 سهمیه لیگ برتری، همچنان می‌کوشند تا قاسم حدادی‌فر یا کاوه رضایی را جذب کنند. تلاشی که قطعا به ثمر نمی‌نشیند، چرا که لیست این تیم جایی برای حضور بازیکن لیگ برتری ندارد.منصوریان به جای تلاش برای جذب بازیکنان لیگ برتری، باید هم و غم خود را روی حفظ مهره‌های فصل قبل و جذب سهمیه‌های خارجی بگذارد. بازیکنانی چون امید ابراهیمی، پژمان منتظری، مجتبی جباری و حتی احسان حاجی‌صفی که می‌توانند پیراهن استقلال را بپوشند و به وضعیت این تیم سر و سامان بدهند.

لیست بازیکنان بزرگسال استقلال

1- مهدی رحمتی
2- حسین حسینی
3- امین حاج‌محمدی
4- هرایر مگویان
5- وریا غفوری
6- میثم مجیدی
7- یعقوب کریمی
8- فرشید باقری
9- خسرو حیدری
10- جابر انصاری
11- علی قربانی
12- بختیار رحمانی
13- بهنام برزای
14- سجاد شهباززاده

لیست سهمیه‌های لیگ برتری

1- حسین حسینی (ملوان)
2- حسین کنعانی‌زادگان (ملوان)
3- فرشید باقری (صبا)
4- وریا غفوری (سپاهان)
5- بختیار رحمانی (تراکتورسازی)
6- علی قربانی (نفت تهران)

بانک ورزش

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها