رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 166532

منصوریان: 2 بازیکن سرشناس به زودی جذب تیم می شوند

ساعت 24-سرمربی تیم فوتبال استقلال از جذب دو ستاره دیگر در تیم خود خبر داد و گفت :ستاره هایی جذب تیم می شوند که تشنه پیشرفت باشند.

773589.jpg
style="text-align:justify">علیرضا منصوریان سرمربي تيم فوتبال گفت:‌امیدوارم خدا کمک کند تا بتوانیم فصلي بسیار رویایی را رقم بزنيم و از خجالت هواداران عزيز ابي پوش دربیاییم. اصلا فکر نمی کردم در ماه مبارک رمضان امروز اینقدر هوادار به تمرین بیاید اما در هر ثورات مي خواهم اين قول را به هواداران بدهم كه نحوه بازي كردن استقلال را عوض خواهيم كرد تا نشاط به سكو هاي ابي بازگردد .با حمايت هواداران ،پيشكسوتان و بازيكنان خود را براي يك ليگ سخت اماده خواهيم كرد.

منصوريان افزود : به طور حتم مسیر سختی را در پيش رو خواهيم داشت اما تلاش می‌کنیم افتخارات پرویز مظلومی و همین مسیر را ادامه دهیم.

وي در مورد نقل و انتقالات گفت:‌ در كل در فصل نقل و انتقالات تا به اينجاي كار 6 بازیکن جذب کردیم که 4 نفر از آنها نفراتی بودند که می‌شناختیم و 2 بازیکن نيز هم از نفت آمدند كه زياد چهره نيستند .مطمئن باشید تمام بازيكناني که جذب تيم می‌شوند از پيش در مورد انها کارشناسی شده و در پست ‌هایی که نیاز به بازيكن داشتیم ،بازیکن جذب کردیم و بايد بگويم در نقل و انتقالات عقب نخواهيم بود و در روزهاي اتي .دو بازیکن خیلی خوب دیگر هم به استقلال اضافه خواهند شد تا از اين رو نقل و انتقالات استقلال به إتمام برسد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال همچنين در مورد جذب يك بازيكن خارجي توضيح داد :یک مدافع برزیلی هم از سری B برزیل جذب کردیم که مقدمات سفر او فراهم شده و در تركيب تيم قرار مي گيرد .مي دانم كه هواداران نگران هستند اما هواداران ایمان داشته باشند جایی که احساس کمبود کردیم بازیکن گرفتیم.

سرمربی استقلال در پايان خاطر نشان كرد :بازیکنانی را به تیم استقلال آوردیم و جذب كرديم كه با تمام وجود تشنه پیشرفت باشند و برای استقلال ناز نکنند و ترجیح می‌دهیم ستاره هايي را جذب كنم كه خودشان نيز تشنه پيشرفت باشند و در صدد هستيم تا بازيكناني را كه اورديم تحويل تيم ملي بدهيم . یکی دو بازیکن سرشناس هم به زودی جذب تیم خواهند شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها