رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 166560

جهانبخش: هدفم بازی در تیم‌های مطرح اروپاست

ساعت24- علیرضا جهانبخش در فصل گذشته و پس از انتقال به آلکمار هلند توانست به عنوان یک لژیونر ایرانی عملکرد درخشانی را از خود به نمایش بگذارد و به همراه تیمش راهی مسابقه‌های لیگ اروپا شود.

style="text-align:justify"> علیرضا جهانبخش در فصل گذشته و پس از انتقال به آلکمار هلند توانست به عنوان یک لژیونر ایرانی عملکرد درخشانی را از خود به نمایش بگذارد و به همراه تیمش راهی مسابقه‌های لیگ اروپا شود. این بازیکن در عرصه ملی نیز پس از افت و خیز فراوان توانست با بازی‌های درخشانش به عنوان هافبک راست تیم ملی یادآور بازیکنانی مانند مهدی مهدوی‌کیا باشد و خیال فوتبال‌دوستان را از این بابت راحت کند.

جهانبخش که پس از پایان لیگ هلند در تمرین‌های تیم ملی شرکت کرده و در دو دیدار دوستانه با مقدونیه و قرقیزستان نیز به میدان رفته بود، آخرین روزهای استراحت خود را سپری می‌کند و از چند روز آینده باید در تمرین‌های آلکمار هلند شرکت کند. در همین راستا گفت‌وگویی را با ملی‌پوش فوتبال ایران انجام دادیم که آن را در ادامه می‌خوانید.

* تمرین‌هایت را برای فصل 2017 – 2016 از چه زمانی شروع می‌کنی؟

دیروز (پنجشنبه) به هلند رسیدم و خودم را برای حضور در تمرین‌ها آماده می‌کنم. امسال کار سختی داریم و باید در چند تورنمنت مختلف شرکت کنیم.

* سال گذشته با حضور تو، آلکمار توانست مجوز لیگ اروپا را هم به دست بیاورد.

امسال شرایط‌مان بهتر است چون چند بازیکن جدید و خوب جذب تیم شدند و از طرفی احتمال جدایی چند بازیکن تیم‌مان هم می‌رود. کارمان تا حدودی سخت‌تر شده و باید بهتر از گذشته آماده شویم. مسئولان باشگاه باید سرمایه‌گذاری بیشتری را انجام دهند.

* بهترین بازیکن تیم‌تان یعنی یانسن توانست سال گذشته بهترین بازیکن لیگ هلند شود و در روزهای آینده احتمالا راهی تاتنهام یا منچستریونایتد می‌شود.

بله درست است. یانسن در نخستین سال حضورش در لیگ اردویسه نمایش خوبی داشت و توانست آقای گل شود و پیشنهادات خوبی را برای خود دست و پا کند. البته در تابستان امسال کاپیتان تیم‌مان هم که یکی از بهترین بازیکنان‌مان بود، به یکی از تیم‌های خوب اروپا منتقل می‌شود.

* همین موضوع نشان می‌دهد که تو هم می‌توانی در فصل آینده با عملکردت راهی تیم‌های مطرح‌تر اروپا شوی.

بله شرایط خوب است و هر کسی که تلاش بیشتری را انجام دهد، می‌تواند راهی تیم‌های خوب اروپا شود. تمام هدف من هم همین موضوع است.

* در هفته‌های گذشته در اردوی تیم ملی حضور داشتی و در دو بازی با مقدونیه و قرقیزستان به میدان رفتی و توانستی پاس گل بدهی.

بازی‌های خوبی را انجام دادیم و با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که کادر فنی انجام داده بود توانستم وظایفم را انجام هم. هر موقع از من بخواهند تمام تلاشم را انجام می‌دهم و امیدوارم در بازی‌های آینده هم شرایط خوبی داشته باشم.

* در اردوی اخیر بازیکنان جوان و جدید دیگری هم در تمرین‌های تیم ملی حضور داشتند و حتی به میدان هم رفتند.

بازیکنان جوان جدیدی در تمرین‌ها شرکت کردند و شرایط تیم بهتر هم شده است. همه بازیکنان جوان تیم ملی می‌توانند پیشرفت کنند و در آینده شاهد بهتر شدن تیم ملی باشیم.

* در کنار بازیکنان جوان، بازیکنان باتجربه هم حضور دارند و تلفیقی از تجربه و جوانی در تیم ملی ایجاد شده است.

صددرصد این ترکیب می‌تواند تاثیرگذار باشد و بازیکنان جوان با بازی در کنار بزرگترهای تیم آبدیده‌تر می‌شوند. به نظرم روند خوبی در پیش گرفته شده که می‌تواند موجب داشتن یک تیم ملی بهتر در آینده باشد.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها