رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 166624

پمپئو: ایران به ما روادید نداد، پس کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است

ساعت24-درخواست روادید "مایک پمپئو،" عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان، و یک قانون گذار دیگر از سوی دولت ایران رد شد و به آنان گفتند از سفر شما استقبال نمی کنیم. مایک پمپئو در این خصوص مدعی شد: «مشخص است که ایران کاسه ای زیر نیم کاسه دارد.»

4702267_235.jpg
style="text-align: justify;">به گزارش اِی بی سی نیوز، رد درخواست روادید پمپئو پس از مدتی طولانی به وی اعلام شد. پمپئو مدعی شد می خواست روند انتخابات ایران را ببیند و مطمئن شود این کشور به توافق هسته ای اش پایبند است.

وی در اظهاراتی مداخله جویانه افزود:«ماموریت ما این نبود که پا روی دم کسی بگذاریم. ماموریت ما این بود که برویم و سعی کنیم بفهمیم نظام ایران، در ایران و بیرون ایران چه می کند.»

ایرانیان در نامه ارسالی به پمپئو اعلام کرده اند درخواست روادید او «غوغای تبلیغاتی» است و نه یک «درخواست بجا» و احتمالا نظرشان تغییر نخواهد کرد.

پمپئو اضافه کرد: «ما درخواست نکردیم برویم؛ درخواست روادید کردیم. ما می خواستیم مانند اعضای مجلس همه جای دنیا که به کشورهای دیگر سفر می کنند، به کشورشان برویم.»

پمپئو گفته است قانون گذاران طی هفته های آینده به این مسئله واکنش نشان خواهند داد و علیه به ادعای وی «تروریسم ایرانی» اقدام خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها