رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 167282

عذرخواهی بختیار از احمدی: من گفتم با اتریش بازی کردیم!

ساعت24-شب گذشته هنگام پخش دیدار دو تیم اتریش و پرتغال بختیار رحمانی مهمان برنامه جام پانزدهم بود. برنامه‌ای که به خاطر سوتی عجیب محمدرضا احمدی مجری برنامه و البته تاییدهای بختیار رحمانی بازتاب زیادی داشت.

ماجرا از این قرار است که احمدی مجری برنامه از دیدار دوستانه ایران و اتریش پیش از جام جهانی که بختیار هم عضوی از آن تیم بود سوال می‌کند و بختیار هم با تایید حرف‌های احمدی می‌گوید:«بله در آن بازی متاسفانه بدن بچه‌ها خسته بود ولی نتیجه بازی را دقیقا یادم نیست ولی آن زمان از تیم اتریش فقط آلابا را می‌شناختم!». این در حالی بود که چنین بازی اصلا وجود خارجی نداشت و تنها دیدار ایران و اتریش به سال 2000 برمی‌گردد که اتریش توانست ایران را 5 بر 1 شکست دهد. در واقع در آن سال بختیار تنها 9 سال داشت و آلابایی هم که بختیار او را می‌شناخت تنها 8 سال سن داشت!

این سوتی عجیب محمد رضا احمدی و بختیار رحمانی بازتاب زیادی داشت و خیلی‌ها آن را با اشتباه عجیب علیفر مقایسه می‌کردند. اما حالا بختیار رحمانی در متنی از مجری شبکه سه عذرخواهی کرد. رحمانی نوشت: «یک معذرت‌خواهی به محمدرضا احمدی عزیز بدهکارم. در برنامه شب گذشته یورو 2016 در خدمت آقای احمدی، جاودانی و حمیدرضا صدر عزیز بودم، من خودم به آقای احمدی گفتم ما با اتریش بازی کردیم که متوجه شدم اشتباه کردم. ما در اتریش بازی دوستانه‌های زیادی داشتیم و در آن لحظه حضور ذهن نداشتم از طرفی قبلش 7، 8 ساعت در پرواز بودم و واقعاً خسته شده بودم. از همین جا از آقای احمدی بابت اشتباهم معذرت‌خواهی می‌کنم».

آی‌اسپورت

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها