رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 167483

چگونه از یوتیوب دانلود کنیم / ساده ترین راه دانلود و فیلم دیدن

چگونه از یوتیوب دانلود کنیم / ساده ترین و سریعترین راه دانلود فیلم از یوتیوب را در این مطلب به شما آموزش می دهیم کافیست یک بار انجام دهید تا خودتان ببینید چقدر کار ساده ای است.( چگونه از یوتیوب دانلود کنیم )

55555
h3 style="text-align:justify">ساده ترین راه دانلود از یوتیوب

سایت یوتیوب از پر طرفدارترین سایت های پخش فیلم و کلیپ در سراسر دنیا بوده که از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است گستره ی مطالب آن هر سلیقه ای را مجذوب خود می کند. اما متاسافانه امکان دانلود این فیلم و کلیپ های جذاب دیدنی به راحتی قابل دسترس نیست در این مطلب می خواهیم به پرسش بسیاری از شما عزیزان در خصوص چگونه از یوتیوب دانلود کنیم با راه حل های متنوعی پاسخ دهیم که در ادامه می خوانید.

چگونه در یوتیوب فیلم ببینیم

هماهنطور که می دانید سایت یوتیوب یک از منحصر به فرد ترین سایت های اشتراک ویدئو در جهان است و مردم سراسر جهان کلیپ های خودشان را به طور رایگان در آنجا برای عموم به اشتراک می کذارند کاربران بعد از دیدن کلیپ ها به آنها امتیاز می دهند. برای دیدن این فیلم ها لازم است که از نرم افزار Adobe Flash Player استفاه کنید. این نرم افزار را می توانید با کلیک بر روی تصویر زیر دانلود کنید. بعد از اتمام مراحل نصب تنظیمات مرورگر به طور اتوماتیک انجام می شود کافیست آن را به مرورگرتان اضافه کنید تا قابلیت تماشای فیلمها و کلیپ های در سایت یوتیوب برای شما میسر شود.

چگونه از یوتیوب دانلود کنیم اندروید

youtube downloader plus دانلود

دانلود keepvid

یکی از روش های ساده برای دانلود فیلم از یوتیوب استفاده از این نرم افزار است .این اپلیکیشن قادر است به صورت خودکار لینک ویدیوها را از مرورگر شما دریافت کند و دیگر نیازی به قرار دادن دستی با کپی و پیس کردن لینک ویدیوها نخواهدداشت.

این نرم افزار را می توانید از لینک زیر به راحتی دانلود کرده و استفاده کنید.

لینک دانلود

حجم:326 کیلو بایت

سایت keepvid

یک دیگر از روش های بسیار ساده استفاده از سایت keepvid است .

دانلود برنامه keepvid

این سایت این قابلیت را دارد که شما فقط با کپی کردن لینک فیلم مورد نظرتان و قرار دادن در داخل باکس بالای keepvid و کلیک بر روی گزینه دانلود فیلم مورد نظرتان را دریافت کنید.

بعد از آنکه گزینه دانلود را کلیک کردید دو لینک دانلود به شما معرفی می گردد که اولی نوع ذخیره فیلم با فرمتFLV است و دومی هم با فرمت MF4 پیشنهاد شده است.

فرمت FLV شاید حجم کمتری را اشغال کند اما برای اجرای آن نیاز به نرم افزار FLV Player دارید که در این صورت سایت به طور رایگان به شما ارائه کرده است و فقط کافیست آن را دانلود کنید.

اما پیشنهاد ما ذخیره سازی فایلهای با فرمتMP4 است چرا که با همهنرم افزارهای مدیا پلیر قابل اجرا است وشما عزیزان به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

استفاده از نرم افزار Internet Download Manager

سریع ترین و راحت ترین راه دانلود انواع فیلم ها از تمام سایت های اشتراک ویدئو نصب نرم افزار Internet Download Manager است.

kiss youtube

در این روش ابتدا مرورگر (تست شده بر روی Firefox و Chrome) را نصب کنید و سپس نرم افزار مدیریت دانلود IDM را نیز نصب کنید (سایت IDM). با نصب IDM افزونه IDM CC بر روی مرورگر قرار می گیرد. از این پس در هر صفحه ای چه در یوتیوب و یا در هر سایت دیگری هر ویدیویی پخش شود IDM دکمه ی Popup ی با نام Download this video بالای آن ویدئو قرار می دهد و با کلیک بر آن لیست لینک های دانلود با کیفیت های مختلف قرار می گیرد که م یتوانید با انتخاب هر یک از آنها فیلم مورد نظرتان را در کیفیت های متنوعی دریافت کنید.

استفاده از مرورگر Maxthon

سایت دانلود فیلم از یوتیوب
این مرورگر این قابلیت را دارد که با بخش هر فایل ویدئویی بعد از چند لحظه لینک دانلود به صورت پاپ آپ برای شما به نمایش گذاشته می شود و شما کافیست با انتخاب کیفیت آن دانلود را آغاز کنید و از تماشای فیلم ها و کلیپ های مهیج ومنحصر به فرد سایت یوتیوب لذت ببرید.(چگونه از یوتیوب دانلود کنیم)

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها