رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 167969

اعترافات مردی که دخترش را به گلوله بست/شوهر داشت و با دو جوان ارتباط داشت

ساعت 24-۳‌ روز پس از جنایت هولناک خوی که در آن مردی با شلیک گلوله دخترش را در خیابان به قتل رساند، جزئیات تازه‌ای از این جنایت فاش شد.

2
متهم مدعي است كه از مدتي قبل به دخترش درباره ارتباطات مرموزش تذكر داده اما وقتي ديده كه او دست‌بردار نيست، تصميم به قتل وي گرفته است.ظهر شنبه جنايت هولناكي در بلوار وليعصر شهرستان خوي اتفاق افتاد كه خبر آن مثل برق در شبكه‌هاي اجتماعي و سايت‌هاي خبري پيچيد. آن روز شاهدان حادثه مردي را ديدند كه پس از پياده‌شدن از يك خودروي سواري، درحالي‌كه سلاح شكاري در دست داشت، فريادزنان به‌دنبال زني جوان و 2مرد كه همراه او بودند، مي‌دويد.

با فرار آن دو مرد، زن جوان گرفتار مرد مسلح شد و شاهدان وقتي مي‌خواستند به كمكش بروند، مرد مسلح درحالي‌كه فرياد مي‌زد: «او دخترم است، كسي جلو نيايد»، اجازه نداد كسي نزديك شود. پس از آن 2گلوله به سمت زن جوان شليك كرد و وقتي او روي زمين افتاد، منتظر ماند تا مأموران پليس برسند و به اين ترتيب دستگير شد.

به‌دنبال اين حادثه، شبكه‌هاي اجتماعي و كانال‌هاي تلگرامي پر شد از تصاوير اين جنايت هولناك و شايعات مختلفي درباره اين ماجرا. از آنجايي كه جنايت مقابل دانشكده پرستاري رخ داده بود، حتي برخي مدعي بودند كه مقتول دانشجو بوده است اما حقيقت ماجرا چه بود؟

مرد ميانسال پس از دستگيري به اداره آگاهي منتقل شد و ادعا كرد كه به‌خاطر مسائل اخلاقي دخترش را به قتل رسانده است. او گفت: چند وقت پيش شايعاتي درباره ارتباطات دخترم شنيدم. حتي شوهرش نزد من آمد و شكايت كرد كه دخترم ارتباطات مرموزي دارد. همان موقع با دخترم حرف زدم. از او خواستم كه دست از اين كارهايش بردارد.

او گفت كه همه شايعات دروغ است اما مدتي بعد متوجه شدم كه باز هم شايعاتي درباره او نقل مي‌شود. براي همين روز حادثه او را تعقيب كردم و وقتي ديدم همراه 2مرد جوان است، خونم به جوش آمد و تصميم به قتلش گرفتم. اسلحه شكاري را كه از قبل همراهم بود برداشتم و به طرف دخترم رفتم و به او شليك كردم.

اعترافات اين مرد در حالي بيان مي‌شود كه مأموران موفق به دستگيري يكي از مردان جوان شده‌اند و تحقيقات براي دستگيري دومين نفر ادامه دارد.در همين حال فرماندار خوي نيز در تشريح جزئيات اين جنايت گفت: متهم اعتراف كرده كه به‌دليل شايعاتي كه درباره مسائل اخلاقي دخترش شنيده او را با شليك 2گلوله به قتل رسانده است.

وي افزود: به‌دليل اينكه پدر پس از جنايت مانع رسيدن نيروهاي امدادي شده بود، دختر جوان به‌دليل جراحت وارده جان باخت و وقوع چنين اتفاقاتي اگرچه بسيار تلخ و دردناك است ولي اين اتفاقات در تمام كشورهاي پيشرفته نيز رخ مي‌دهد لذا درج شايعات درخصوص اين قتل در سايت‌هاي خبري خوشايند نيست.

وي همچنين به قتل خانوادگي ديگري اشاره كرد كه به‌فاصله چند ساعت از اين جنايت در يكي از روستاهاي خوي رخ داد و در جريان آن دايي بر سر اختلافات مالي، خواهرزاده‌اش را به قتل رساند. وي گفت: وقوع 2قتل در يك روز در يكي از شهرستان‌ها به‌معناي ضعف امنيتي نيست و مأموران امنيتي و انتظامي به‌صورت شبانه‌روزي جهت برقراري امنيت در اين شهرستان تلاش مي‌كنند.
همشهری آنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها