رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 169081

لطفی که استقلال با جذب کاوه رضایی به پرسپولیس کرد!

ساعت24-استقلالی‌ها با جذب کاوه رضایی به طور ناخواسته لطفی بزرگ در حق هواداران پرسپولیس کردند.

قرار بود كاوه رضایی پرسپولیسی شود. این بازیكن با سرخپوشان تهرانی مذاكراتی جدی داشت اما در نهایت مسیرش را عوض كرد و سر از استقلال درآورد. جدا از اینكه كاوه رضایی پرسپولیسی‌ها را سر كار گذاشته بود و این كار او چندان جالب نبود، سرخپوشان تهرانی هم فكر می‌كردند كه با توجه به جذب رضایی، دیگر نیازی به مهدی طارمی نخواهند داشت.

طارمی آقای گل فصل گذشته شده بود اما وقتی دم از رفتن زد و بر حرفش پافشاری كرد، مسئولان پرسپولیس هم تقریبا قید او را زدند تا اینكه جذب كاوه رضایی منتفی شد. پس از آن بود كه پرسپولیسی ها دوباره به فكر نگه داشتن طارمی افتادند و این بار مذاكراتی جدی با او انجام دادند. حالا هم تقریبا ماندن طارمی قطعی شده. گرچه او هنوز قرارداد امضا نكرده اما با توجه به اینكه پیشنهاد مناسبی از اروپا ندارد، تصمیم گرفته كه در پرسپولیس بماند و به زودی هم قراردادش را امضا می‌كند.
حالا پرسپولیسی‌ها باید از استقلالی‌ها تشكر كنند كه با جذب كاوه رضایی، كاری كردند كه باشگاهشان دوباره مذاكرات جدی با طارمی را از سر بگیرد و آقای گل لیگ برتر را حفظ كند. اگر كاوه رضایی به استقلال نمی‌رفت، حالا معلوم نبود آقای گل لیگ برتر پانزدهم سر از كدام تیم درمی‌آورد.

خبر آنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها