رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 169645

استاندار سمنان:

گزارش تکان‌دهنده روحانی در دیدار با رهبر معظم انقلاب برای مردم پخش نشد

ساعت24-محمدرضا خباز درباره اظهارات مخالفان روحانی مبنی بر تک‌دوره‌ای شدن دولت تدبیر و امید اظهار کرد: رئیس‌جمهوری سخنرانی بسیار خوبی را در دیدار اخیر کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب ایراد کرد ولی متاسفانه سخنرانی وی به گوش مردم نرسید. آقای روحانی در آن جلسه به وضعیت کشور در سالی که دولت را از رئیس دولت‌های نهم و دهم تحویل گرفته بود،

635608958047353783.jpg
استاندار سمنان گفت: متأسفانه نه رسانه ملی و نه دیگر رسانه‌ها سخنرانی آقای روحانی در دیدار با رهبر معظم انقلاب درباره وضعیت اقتصادی، سیاست داخلی و خارجی نسبت به زمانی که دولت را تحویل گرفته است، پخش نکردند.
محمدرضا خباز درباره اظهارات مخالفان روحانی مبنی بر تک‌دوره‌ای شدن دولت تدبیر و امید اظهار کرد: رئیس‌جمهوری سخنرانی بسیار خوبی را در دیدار اخیر کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب ایراد کرد ولی متأسفانه سخنرانی وی به گوش مردم نرسید. آقای روحانی در آن جلسه به وضعیت کشور در سالی که دولت را از رئیس دولت‌های نهم و دهم تحویل گرفته بود، پرداخت و گزارش بسیار خوبی درباره شرایط کنونی کشور نسبت به گذشته برای رهبر معظم انقلاب و مسئولان ارائه کرد.
استاندار سمنان ادامه داد: متأسفانه نه رسانه ملی و نه دیگر رسانه‌ها سخنرانی آقای روحانی را درباره وضعیت اقتصادی، سیاست داخلی و خارجی نسبت به زمانی که دولت را تحویل گرفته است، پخش نکردند.
اگر در گذشته فردی می‎خواست از روند اقدامات خود گزارشی را مطرح کند همه می‎گفتند «آقا چه کاری است؟ گذشته‎ها گذشته است» یا برخی می‎گفتند «بر گذشته‎ها صلوات!» در حالی‎که دولت نماینده مردم به شمار می‎رود
این فعال سیاسی اصلاح طلب با تأکید بر اینکه «اگر سخنرانی روحانی از صداوسیما پخش می‌شد مردم و مسئولان متوجه می‌شدند که دولت یازدهم با چه وضعیتی کشور و دولت را از احمدی‌نژاد تحویل گرفته و تا چه اندازه شرایط را تغییر داده است»، گفت: اگر سخنان آقای رئیس‌جمهور برای مردم پخش می‌شد همه متوجه می‌شدند که دولت یازدهم در چه شرایطی کشور را از مسیر نامبارک و نامیمون نجات داده است.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «دولت یازدهم با وجود تمام فشارهای داخلی و خارجی مسیر کشور را تغییر داده است»، افزود: اگر گزارش آقای روحانی به طور کامل به گوش مردم ایران برسد، ملت متوجه خواهند شد که هیچ فردی بهتر از آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 وجود ندارد.
خباز به گزارش‌های دولت‌های نهم و دهم در 10 سال گذشته اشاره کرد و گفت: اگر در گذشته فردی می‎خواست از روند اقدامات خود گزارشی را مطرح کند همه می‎گفتند «آقا چه کاری است؟ گذشته‎ها گذشته است» یا برخی می‎گفتند «بر گذشته‎ها صلوات!» در حالی‎که دولت نماینده مردم به شمار می‎رود.
این سیاستمدار اصلاح‌طلب تصریح کرد: افراد و گروه‌هایی که می‎گویند دولت روحانی تک‌دوره‌ای می‌شود بی‌انصاف هستند. البته جریان رقیب و مخالفان دولت یازدهم تاکنون اظهارنظرهای این‌چنینی زیاد داشته‌اند. مگر مخالفان دولت نمی‌گفتند اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی هیچ شانسی برای موفقیت نخواهند داشت؟ مگر در سال 92 مخالفان نمی‎گفتند آخرین میخ بر تابوت اصلاح‌طلبی زده خواهد شد؟ اما دیدید که کاندیدای مورد حمایت آن‌ها بیشتر از 4 میلیون رأی نیاورد.
وی ادامه داد: متأسفانه برخی نه تقوا دارند و نه از خدا می‌ترسند و به این دلیل اظهارنظرهای غیرمنصفانه‌ای را مطرح می‌‎کنند.
خباز عنوان کرد: حداقل آقایانی که در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی اظهارنظرهای ناپسند و غلطی را بیان می‌کردند و این بار هم مطرح می‎کنند مَرد باشند و از مردم عذرخواهی کنند.

انا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها