رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 169718

افزایش دوباره برتری کلینتون بر ترامپ

ساعت24-یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد، محبوبیت هیلاری کلینتون در حال افزایش نسبت به رقیبش دونالد ترامپ است که در پی کشتار اورلاندو تا حدی کاهش یافته بود.

1461566973128_ap3 (1).jpg
style="text-align: justify;">به گزارش پایگاه اینترنتی آلاباما، نظرسنجی انجام شده از سوی رویترز/ایپسوس که نتایج آن اخیرا منتشر شده نشان می‌دهد، هیلاری کلینتون، کاندیدای ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا، به میزان 13.3 درصد بر دونالد ترامپ، رقیب جمهوری‌خواهش برتری دارد.

بر اساس این نظرسنجی کلینتون 46.6 درصد رای کسب می‌کند در حالی که ترامپ تنها 33.3 درصد رای دارد. همچنین طبق این نظرسنجی تعداد قابل توجهی از رای دهندگان معادل 20 درصد نیز گفته‌اند از هیچ یک از این دو کاندیدا حمایت نمی‌کنند. نتایج این نظرسنجی روز جمعه منتشر شده و در طول یک هفته گذشته انجام شده است.

این در حالی است که در نظرسنجی قبلی که بلافاصله بعد از وقوع کشتار 49 نفر در کلوب شبانه‌ای در اورلاندو انجام شده بود، ترامپ تا حدی توانسته بود از برتری هیلاری کلینتون بکاهد. این نظرسنجی نشان داده که کلینتون برتری 44.6 درصدی بر ترامپ که 33 درصد رای داشت، دارد.

کمپین انتخاباتی ترامپ اخیرا درگیری‌های زیادی پیدا کرده و وی اقدام به اخراج مدیر کمپین خود کرد. این اتفاق در پی مسائلی که کمپین انتخاباتی ترامپ را درگیر کرد، رخ داد. گزارش‌های فدرال حاکی از آن بودند که کمپین ترامپ در ماه مه تنها 1.3 میلیون دلار در حساب بانکی خود داشته و تنها 3.1 میلیون دلار اعتبار انتخاباتی جذب کرده در حالی که در مقام مقایسه کمپین هیلاری کلینتون بیش از 45 میلیون دلار پول داشته است.

ترامپ در پاسخ به این جنجال، اقدام به راه اندازی یک سایت تحت عنوان "هیلاری دروغگوی فریبکار" کرده است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها