رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 169757

چگونه تلگرام را حذف کنیم / حذف تلگرام با روش سریع و امن

چگونه تلگرام را حذف کنیم / ساده ترین و سریع ترین روش حذف حساب کاربری تلگرام بدون آنکه هیچ گونه ردی باقی بماند را در این مطلب برای شما آماده کردیم (چگونه تلگرام را حذف کنیم)(بهترین روش حذف تلگرام)

telegram-logo.jpg
trong>حذف تلگرام

با توجه به افزایش شبکه های اجتماعی و نیاز افراد به تنوع گاهی رخ می دهد که کاربران تلگرام تمایل پیدا می کنند که به جای این مسنجر از دیگر نرم افزارهای مشابه استفاده کنند در این صورت است که لازم است بدانیم که چگونه تلگرام را حذف کنیم به طریقی که کلیه اطلاعات حساب ما پاک شود.لطفاً قبل از شروع به نکات زیر توجه کنید.

پاک شدن حساب کاربری چند عیب دارد:

الف) اگر مدیر گروهی باشید با پاک شدن و عضویت دوباره دیگر مدیر آن گروه نیستید.

ب) تمامی تاریخچه پیام های شما پاک می شود.

ج) تمامی پک های استیکر و نظرهای شما در رابطه با ربات ها از بین می رود.

حال اگر باز هم می خواین اکانت خود را حذف کنید ما بهترین روش را برای شما در این مطلب قرار دادیم. در نسخه ویندوز تلگرام و نسخه اندروید تلگرام بخشی داخل خود نرم افزار برای حذف اکانت تعبیه نشده است و برای حذف اکانت خودتان باید طبق آموزش زیر اکانت خودتان را حذف کنید.

سایت حذف اکانت تلگرام

هر چند Telegram گزینه ای در بخش حریم خصوصی اپلیکیشن موبایلی خودش جای داده تا در صورت عدم مراجعه به برنامه در یک بازه زمانی خاص (یک ماه، سه ماه، شش ماه و یا یک سال) اکانت شما را برای همیشه حذف کند، اما شاید در شرایطی نیاز داشته باشید که در کمتر از یک دقیقه تمامی ردپاهای خود را در تلگرام حذف کنید! به صورت پیش فرض گزینه حذف در مسنجر تلگرام وجود ندارد. برای حذف حساب خود در تلگرام، شما باید وارد سایت تلگرام شده و اقدام به حذف حساب خود کنید.

برای این کار لازم است روی این لینک کلیک کنید.

delete account telegram

1-مطابق تصویر بالا شماره موبایلتون رو با کد ۹۸ وارد و روی دکمه Next کلیک کنید.

مثال: ۹۸۹۱۹۰۰۰۰۰۰۰

حذف اکانت تلگرام اندروید

2- در این مرحله همانطور که در این تصویر میبینید به تلگرام گوشی شما یک رمز عبور ارسال می گردد.

دیلت اکانت تلگرام

3-طبق تصویر در کادر پسورد رمزعبوری که به گوشی تان ارسال شده بود را در این قسمت وارد کنید و بعد از آن گزینه sign In را بزنید.

4-در این تصویر از بین این 3 گزینه بر روی Deactivate account کلیک کنید.

لینک دیلیت اکانت تلگرام

3- تلگرام در اینجا همانطوری که در تصویر میبینید از شما می خواهد علت اینکه با تلگرام بطورکامل خداحافظی می کنید را در صورت تمایل عنوان کنید اگر خواستید می توانید در پاسخ پرسش why are you leaving? دلایل خود را بیان کنید و اگر نخواستید Done را کلیک کنید تا به قسمت بعد بروید.

حذف اکانت تلگرام اندروید

4- اینجا مرحله آخر است همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید تلگرام از شما می پرسد که آیا مطمئن هستید؟شما در پاسخ باید گزینه Yes, delete my account را کلیک کنید.

در صورتی که تمام مراحل را به درستی انجام داده باشید کادر بالا را مشاهده خواهید کرد.

telegram delete account

پس از اینکه اکانت شما به طور کامل حذف شد، پروفایل شما به صورت تصویر بالا برای دوستانتان نمایش داده خواهد شد.و دیگر اثری از عکس و نام کاربری شما در تلگرام مخاطبانتان نخواهد بود.

اما دقت داشته باشید، پیام هایی را که از قبل برای دوستان خود ارسال کرده اید، برای آن ها پاک نخواهد شد.

و اگر بخواهید دوباره با همان شماره حساب کاربری در تلگرام ایجاد کنید کاملا به صورت یک حساب صفر کیلومتر خواهد بود و اصلا اطلاعات اکانت حذف شده شما در اکانت جدید قابل دستیابی نیست.در نظر داشته باشید با توجه به اینکه تمامی نسخه های دستکاری شده تلگرام از جمله تلگرام فارسی، لاگاتگرام، موبوگرام، تلگرام پلاس مسنجر، زپ زپ و … از Api و سرور اصلی تلگرام تغذیه می کنند، روش حذف تلگرام در تمامی این برنامه طبق همین مراحل باید انجام شود و باید از همین لینک مخصوص حذف اکانت https://my.telegram.org/auth?to=deactivate استفاده کنید. (چگونه تلگرام را حذف کنیم)

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها