رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 169758

مرغ ارزان می شود

ساعت 24- برای خروج بازار از شرایط فعلی، گوشت مرغ منجمد با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام در میادین میوه و تره بار و دیگر مراکز عرضه گوشت مرغ در سراسر استان تهران در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

قیمت مرغ
رییس جهادکشاورزی استان تهران گفت:به منظورمدیریت بازار، مرغ منجمد درمراکز عمده فروشی باقیمت هرکیلوگرم چهارهزار و ۵۰۰تومان ودر مراکز خرده فروشی هرکیلوگرم پنج هزار و۱۰۰تومان عرضه می شود.

علی اشرف منصوری در پی افزایش قیمت گوشت مرغ منجمد در روزهای اخیر گفت: به منظور مدیریت بازار این محصول، مرغ منجمد در مراکز عمده فروشی با قیمت هر کیلوگرم چهار هزار و ۵۰۰ تومان و در مراکز خرده فروشی هر کیلوگرم پنج هزار و ۱۰۰ تومان عرضه می شود.

وی عنوان کرد: برای خروج بازار از شرایط فعلی، گوشت مرغ منجمد با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام در میادین میوه و تره بار و دیگر مراکز عرضه گوشت مرغ در سراسر استان تهران در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با تأکید بر اینکه مراکز فروش به صورت شبانه روزی آماده عرضه گوشت مرغ منجمد به مشتریان هستند، ادامه داد: هیچ گونه محدودیتی برای عرضه گوشت مرغ وجود ندارد، ضمن اینکه ذخایر مرغ منجمد در شرکت پشتیبانی امور دام به اندازه کافی وجود دارد.

منصوری تصریح کرد: در روزهای گذشته گوشت مرغ منجمد در استان تهران محدود توزیع می شد که با توجه به افزایش قابل توجه قیمت گوشت مرغ در چند روز گذشته این میزان افزایش یافت.

وی درخصوص علت افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار عنوان کرد: هرسال در مناسبت های مذهبی به علت افزایش تقاضا شاهد افزایش نسبی قیمت در بازار نیز هستیم بنابراین برای کنترل قیمت، توزیع گوشت مرغ منجمد را آغاز کرده ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: افزایش قیمت گوشت مرغ فقط مربوط به بازار نیست بلکه این افزایش در تمام چرخه تولید از درب مرغداری تا کشتارگاه و بازار وجود دارد.

منصوری تأکید کرد: تا هر زمان که بازار از لحاظ قیمت گوشت مرغ به تعادل برسد، توزیع گوشت مرغ منجمد ادامه خواهد داشت.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها