رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 170337

تصاویر و آخرین گزارش از انفجار انتحاری در فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه+فیلم

ساعت24-براساس آخرین خبرها در حادثه انفجار انتحاری در فرودگاه آتاتورک ترکیه تاکنون حداقل بیست و هشت کشته و بیش از چهل زخمی برجای گذاشته است.هنوز جزئیات دقیقی از حادثه منتشر نشده است اما براساس شباهت ها و نحوه عمل که مشابه حمله به فرودگاه بروکسل بوده است به نظر می رسد که عوامل گروه تروریستی داعش این عملیات را تدارک دیده اند.

11.jpg

در حال حاضر فرودگاه آتاتورک تخلیه و تعطیل شده است. تاکنون منابع مختلف خبری به نقل از شاهدان عینی گزارش دادند که در ضمن انفجارها، صدای تیراندازی نیز شنیده است.این گزارش ها حاکی است که تاکسی‌های فرودگاه مشغول حمل مجروحان و انتقال آنها به بیمارستان‌های مجاور هستند. ویدیوهایی نیز که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نشان می‌دهد شمار زیادی آمبولانس در صحنه حاضر شده است.

مقامات ترکیه عنوان کرده اند که گمان می‌رود انفجارها در فرودگاه آتاتورک یک حمله انتحاری بوده باشد.هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که این انفجارها چه میزان خسارت و تلفات داشته است. خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از وزیر بهداشت ترکیه شمار کشته‌شدگان را تا این لحظه ۱۰ نفر عنوان کرده است.خبرگزاری رویترز نیز گزارش داده که تاکنون حدود ۴۰ مجروح به بیمارستان منتقل شده‌اند.


نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها