رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 171072

تشکر سوشا مکانی از دختر پروفسور سمیعی!

ساعت24-سوشا مکانی که امروز با قراردادی دوساله به میوندالن نروژ پیوست با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: خوشحالم و افتخار اینو دارم که بتونم بهترین استارت رو داشته باشم برای رسیدن به پیراهن مقدس تیم ملی کشورم در راه رسیدن به جام جهانی. مرسی خانم سمیرا سمیعی یکی از بزرگترین منیجرهای دنیا که خیلی به من کمک کردن؛ امیدوارم بتونم جواب این همه لطف رو با عملکردم بدم و همچنین امیر سلطانی عزیز که واقعا مدیونتم با آرزوی بهترین ها برای مردم عزیز کشورم، امیدوارم نماینده قابلی باشم در کشور نروژ.

سوشا مکانی که امروز با قراردادی دوساله به میوندالن نروژ پیوست با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: خوشحالم و افتخار اینو دارم که بتونم بهترین استارت رو داشته باشم برای رسیدن به پیراهن مقدس تیم ملی کشورم در راه رسیدن به جام جهانی. مرسی خانم سمیرا سمیعی یکی از بزرگترین منیجرهای دنیا که خیلی به من کمک کردن؛ امیدوارم بتونم جواب این همه لطف رو با عملکردم بدم و همچنین امیر سلطانی عزیز که واقعا مدیونتم با آرزوی بهترین ها برای مردم عزیز کشورم، امیدوارم نماینده قابلی باشم در کشور نروژ.

اما سمیرا سمیعی کیست؟ دختر پروفسور سمیعی یکی از بزرگترین جراحان مغز در جهان، ترجیح داده وارد شغلی بشود که پر از استرس و تنش است. سمیرا سمیعی تنها مدیر برنامه زن فوتبال آلمان است و در بین ایرانی ها مشهورترین شان. چند سال پیش به واسطه ارتباط دوستانه ای که با تهیه کننده برنامه ورزش از نگاه دو داشت لوتار ماتئوس را به ایران آورد. همسر فعلی اش آلمانی و کارخانه دار است، او همچنین اسپانسر باشگاه بایرن مونیخ و آگزبورگ هم هست. سمیعی سال‌ها مشاور آندریاس برمه، دفاع چپ سابق تیم ملی آلمان، و سیریاکواسفورزا، کاپیتان سابق تیم ملی سوییس بوده و روابط نزدیکی با لوتار ماتئوس دارد. سوشا تنها بازیکن ایرانی است که او را به عنوان مدیربرنامه های خودش انتخاب کرده است البته مدیربرنامه هایش در اروپا. جالب است بدانید عقد سمیرا و همسرش به گفته خودش «ایرانی» برگزار شد و عاقد مراسم هم آیت‌الله بجنوردی بوده. خودش می گوید از کودکی حسین کلانی را می شناخته و به او عمو می گفت. به 6 زبان آلمانی، فارسی، ایتالیایی، انگلیسی، اسپانیایی و فرانسوی مسلط است. سیزده باشگاه در بوندس لیگای یک و دو با او روابط کاری دارند که معروف ترین شان بایرلورکوزن است. شعار او این است؛ «فوتبال با احساس است».

بانک ورزش

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها