رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 172172

بازگشت زمان طرح زوج و فرد به حالت عادی پس از پایان ماه رمضان

ساعت24- سردار سید تیمور حسینی در نشست خبری صبح امروز خود با اشاره به نزدیک بودن عید سعید فطر و افزایش سفرهای تابستانی اظهار کرد: طرح تابستانه پلیس راهور از تاریخ 16 تیرماه همزمان با تعطیلات عید سعید فطر آغاز می‌شود و این انتظار وجود دارد که از عصر روز سه‌شنبه و روز چهارشنبه، شاهد ترافیک سنگین در خروجی‌های شهر تهران به ویژه در بزرگراه‌های امام علی (ع)، شهیدلشکری، تهران کرج، محور لوسانات و ... باشیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به بازگشت زمان طرح زوج و فرد به حالت عادی پس از پایان ماه رمضان، از کاهش ۴۱ درصدی تلفات ترافیکی در ۲ ماهه نخست امسال خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی در نشست خبری صبح امروز خود با اشاره به نزدیک بودن عید سعید فطر و افزایش سفرهای تابستانی اظهار کرد: طرح تابستانه پلیس راهور از تاریخ 16 تیرماه همزمان با تعطیلات عید سعید فطر آغاز می‌شود و این انتظار وجود دارد که از عصر روز سه‌شنبه و روز چهارشنبه، شاهد ترافیک سنگین در خروجی‌های شهر تهران به ویژه در بزرگراه‌های امام علی (ع)، شهیدلشکری، تهران کرج، محور لوسانات و ... باشیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: این طرح شامل پوشش معابری خواهد بود که در تابستان بیشترین حجم تردد را دارند و قطعاً پلیس با تخلفات حادثه‌ساز از جمله سرعت غیرمجاز، لایی کشی و دوردور برخورد خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه پس از پایان ماه مبارک رمضان ساعت اجرای طرح زوج و فرد به حالت عادی خود بازخواهد گشت، افزود: از روز شنبه 19 تیرماه، ساعت پایان طرح زوج و فرد به حالت عادی خود باز می‌گردد و این طرح از روز شنبه از ساعت 6:30 صبح تا 19 به اجرا در خواهد آمد.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص موضوع قول پلیس مبنی بر تشدید کنترل معاینه فنی خودروها گفت: پس از ماه مبارک رمضان و از تاریخ 19 تیرماه، همزمان با شروع طرح تابستانه، طرح تشدید نظارت و کنترل معاینه فنی خودروها در پایتخت با نگاه ایمنی خودروها و به منظور کاهش تصادفات ناشی از نقص فنی وسائل نقلیه به اجرا در می‌آید.

رئیس پلیس راهور پایتخت در ادامه با اشاره به اعلام موافقت شورای عالی ترافیک با طرح موسوم به LEZ، گفت: این مساله هنوز به ما ابلاغ نشده و قرار است تا رئیس پلیس راهور ناجا نسبت به این طرح، اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهد ولی باید گفت که این طرح، با طرحی که در گذشته اعلام شده بود، تفاوت زیادی دارد و اصلاحات زیادی بر روی آن انجام شده.

وی در پایان با ابراز خرسندی نسبت به کاهش تلفات ترافیکی در 2 ماهه ابتدایی امسال در تهران بزرگ خاطرنشان کرد: بر اساس آمار پزشکی قانونی، در 2 ماهه ابتدایی امسال شاهد کاهش 41 درصدی تلفات ترافیکی معادل کاهش مرگ 43 نفر نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم و امیدواریم این روند کاهشی در تابستان نیز که ادامه یابد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها