رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 172773

آخرین خبر از وضعیت ترافیکی جاده چالوس

ساعت 24- رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس از یک‌طرفه بودن جاده چالوس تا صبح فردا خبر داد و گفت: ترافیک روان در جاده چالوس برقرار شد.

ترافیک سنگین در جاده چالوس
زمان اکبرپور با اشاره به اینکه پلیس راهور مرزن‌آباد با هدایت چند دستگاه خودرو در مسیر یک‌طرفه جاده چالوس سبب ایجاد ترافیک سنگین در این مسیر شد، اظهار کرد: این مسأله سبب شد تا نیروهای راهدار و پلیس‌راه در سختی افتاده و حتی با پای پیاده خودروها را به‌سمت استان البرز هدایت کنند و به‌این ترتیب بار ترافیکی مسیر را کاهش دهند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر جاده چالوس تا صبح فردا یک‌طرفه است، افزود: در صورت روان بودن ترافیک در مسیر جاده چالوس این مسیر دو طرفه می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس با اشاره به وضعیت ترافیک سنگین جاده چالوس و تلاش بی‌وقفه نیروهای راهدار و راهور از صبح روز چهارشنبه تاکنون، خاطر‌نشان کرد: جاده چالوس هیچ مشکلی ندارد و ایمنی برقرار بوده و رانش و ریزش سنگی در این مسیر ایجاد نشد.

وی با اشاره به تردد بی‌سابقه خودروها در طول روز عید فطر، بیان کرد: به‌صورت میانگین هر ثانیه دو دستگاه خودرو در این مسیر تردد کردند و هدایت نادرست خودروها از سمت چالوس به مرزن‌آباد نیز مزید بر علت شد.

اکبرپور با اعلام اینکه از روز سه‌شنبه تا روز شنبه 19 تیرماه تردد انواع کامیون، کامیونت و تریلی در محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه تا پنج بامداد روز شنبه 19 تیرماه از سمت مرزن‌آباد به کرج نیز یک‌طرفه می‌شود.

وی در پایان گفت: در حال حاضر 15 اکیپ راهداری و راهور در مسیر جاده چالوس مستقر هستند تا با ایمن‌سازی مسیر و تسهیل در تردد مسافران و گردشگران سفر خوبی را برای هم‌وطنان رقم بزنند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها