رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 173614

جزئیات حمله مسلحانه به یک نماینده مجلس/فرماندار اسلام آباد حالش وخیم است/ راننده فرماندار شهید شد/ عوامل ترور متواری هستند

ساعت 24- نماینده مردم کرمانشاه گفت:متاسفانه در این حادثه تروریستی راننده آقای فلاحت پیشه به همراه مهندس نیکفر مسئول دامپزشکی اسلام اباد به دست گرو های تروریستی به شهادت رسیدند.

فلاحت پیشه
احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان درباره حادثه تروریستی امروز دالاهو و سو قصد به حشمت الله فلاحت پیشه و جمعی از مسئولین این شهر اظهار کرد: در سو قصد فرامرز اصغری فرمانده اسلام آباد چند تیر خورد و در حال حاضر در اتاق عمل است و حال وی وخیم است.

وی درباره آخرین وضعیت فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد در مجلس دهم تاکید کرده است خوشبختانه هیچ آسیبی به آقای فلاحت پیشه نرسیده و تنها بخشی از ابروی وی خراشیده شده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه تروریستی راننده آقای فلاحت پیشه به همراه مهندس نیک‌فر مسئول دامپزشکی اسلام اباد به دست گروه های تروریستی به شهادت رسیدند

صفری با اشاره به اینکه عامل این حادثه تروریستی گروه پژاک بوده است عوامل این حادثه تروریستی متاسفانه در جنگل های کرمانشاه متوالی شدند اما تحت نظر قرار دارند و ما امیدواریم سریعا با توجه به اشراف نیروهای اطلاعاتی ما دستگیر شوند.

از سوی دیگر یک مبع آگاه در مورد حمله به خودرو حامل حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب گفت: چند نفر تروریست ظهر امروز سد راه خودروی حامل حشمت الله فلاحت پیشه، نماینده مجلس و فرماندار شهرستان دالاهو شدند و خودرو آنها را با چند اسلحه کلاشینکف به رگبار بستند.

این منبع ادامه داد: در جریان این حادثه 2 نفر از جمله راننده فرماندار به علت اصابت چند گلوله جان خود را از دست دادند. پس از این حمله، تروریست ها، با ایجاد رعب و وحشت از محل متواری شدند.

به گفته این منبع آگاه در حال حاضر تیم های ویژه ای از اداره اطلاعات، پلیس امنیت و پلیس آگاهی در تمامی استان بسیج شده اند تا تروریست ها را شناسایی و دستگیر کنند.

وی اضافه کرد: طرح مهار در تمامی استان در حال اجرا است.حال نماینده مجلس خوب است و از این اقدام تروریستی جان سالم به در برده و سالم است اما فرماندار دالاهو دچار جراحت شدید شده است.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها