رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 173727

وحشیانه‌ترین روش های آدم‌کشی داعش+تصاویر(+18)

ساعت 24-گروه تروریستی داعش، از زمان شکل گیری تاکنون، به منظور ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، از شیوه های مختلفی برای آدمکشی و اعدام استفاده کرد که از نمونه های آن می توان به گردن زدن، آتش زدن، غرق کردن، منفجر کردن، تیرباران و سنگسار کردن اشاره کرد.

alalam_636037858301160259_25f_4x3.jpg
وبگاه "الشاشه نیوز"، به بررسی شیوه های مختلفِ این اعدام ها و اتهامات اعدام شدگان پرداخته است.


پرت کردن از ساختمان
عناصر تروریست داعش، یک جوان سوری را به ارتکاب اعمال غیراخلاقی در استان رقه در سوریه، در منطقه الطبقه به بالای ساختمان برده و از فراز بام پرتاب کردند، آن گاه پیکر بی جان او را سنگسار کردند.

سر بریدن
تروریست های داعش، "جیمز فولی" خبرنگار آمریکایی را در سوریه ربودند و برای انتقام از حملات هوایی آمریکا، در مقابل دوربین، سر او را با چاقو بریدند.

زنده سوزاندن
داعشی ها، پس از اسیر کردن "معاذ الکساسبه" خلبان اف – 16 اردنی، او را به اتهام بمباران کردن استان رقه، در قفس آهنی حبس کردند و زنده زنده در آتش سوزاندند.

سربریدن و آویختن
مهم ترین شخصیت علمی و فرهنگی که داعش اعدام کرد، " خالد الاسعد" باستان شناس و کارشناس آثار باستانی بود. او پس از سقوط شهر تاریخی پالمیرا، حاضر نشد از این شهر فرار کند و در هنگام تلاش برای حفظ آثار باستانی، به دست داعش اسیر شد. داعشی ها او را سربریدند و پیکرش را بر تیر چراغ برقی در جادۀ تدمر شهر تدمر، وارونه آویختند.

غرق کردن
پس از آن که زنده سوزاندن، به اعدامی تکراری تبدیل شد، تروریست های داعش، به منظور نوآوری، شماری از عناصر خود را به اتهامات مختلف در استان نینوا در قفس حبس کردند و قفس را آرام در آب فرو بردند تا اعدامی ها، به تدریج خفه شده و غرق گردند.

گردن زدن
تروریست های داعش در "ولایت سینا" در مصر، تومیسلاو سالوبیک، مهندس کروات را که در مصر ربودند، آن گاه او را گردن زده، سرش را روی سینه اش گذاشتند.

تیراندازی به سر
تروریست های داعش در "ولایت صلاح الدین" 4 جوان عراقی را لباس نارنجی رنگ اعدام پوشاندند و به اتهام جاسوسی برای دولت عراق، آن ها را چشم بسته کنار هم گذاشتند و با شلیک گلوله به سرشان، آن ها را اعدام کردند.

اعدام دسته جمعی در آمفی تئاتر باستانی پالمیرا
تروریست های داعش، پس از اشغال شهر تاریخی پالمیرا، 25 تن از نیروهای ارتش سوریه را در آمفی تئاتر رومی این شهر، به صورت دسته جمعی اعدام کردند. هر یک از اعدامی ها با گلولۀ یک داعشی که پشت سر او ایستاده بود، اعدام شد.
اعدام این سربازان، در برابر چشمان تماشاگرانی که شماری از آنان کودک بودند و بر جایگاه تماشاگران آمفی تئاتر نشسته بودند، صورت گرفت.

سرخ کردن دریا به رنگ خون
تروریست های داعش، 21 تن از مسیحیان مصری را در یکی از سواحل لیبی با بدرفتاری بر زمین نشاندند، آن گاه به یکباره همۀ آن ها را سربریدند تا آب دریا، رنگ خون بگیرد.

به صلیب کشیدن
عناصر داعش، 10 شخص را که دو تن از آنان کودک بودند در میدان النعیم و میدان تل ابیض در شهر رقه اعدام کردند و پیکر دو تن از آنان را در میدان النعیم به صلیب کشیدند و بر پیکر به صلیب کشیده شدۀ آنان نوشتند: این اشخاص، با مسلمانان جنگیدند و محارب به شمار می روند.

آب پز کردن
داعشی ها، پس از شکست های متوالی از نیروهای عراقی، 7 تن از عناصر خود را که زیر فشار حملات، از میدان نبرد فرار کرده بودند، در دیگ آب جوش پختند.
گروه داعش، پیش از این، کسانی که از جبهه های جنگ فرار می کردند را زنده به گور یا تیرباران می کرد.

العالم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها