رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 173792

ساعتها تجاوز به دختر 10 ماهه توسط پدر و دوست پدرش

ساعت 24-پدر سنگدلی به همراه دوست اش دختر ۱۰ ماهه خود را به مدت ۳ ساعت مورد تجاوز وحشیانه قرار داد.

تجاوز
دختر ۱۰ ماهه ای توسط پدر و دوست اش در جنوب استرالیا مدت ۳ ساعت مورد تجاوز وحشیانه قرار گرفت. مادر این دختر که برای گذراندن دوره آموزشی چندین ساعت نگهداری از کودک اش را به شوهرش سپرده بود هرگز فکر نمی کرد همسرش با دختر خود این کار فجیع را انجام دهد.

بنابر اظهارات دوست پدر قربانی آنها زمان لازم برای انجام تمام کارهای مورد دلخواه شان را نداشتند. این دو نفر که نام شان ذکر نشده در سن ۵۰ سالگی خود بسر می برند به اتهام کودک آزاری، داشتن تصویر مستهجن در سیستم شان و تجاوز به دختر ۱۰ ماهه در آوریل سال ۲۰۱۵ بازداشت شدند.

بنابر ادعای پلیس دوست این پدر جانی دو روز بعد از ارتکاب این عمل زشت در طی یک مکالمه در اسکایپ پرده از این تجاوز برداشته و گفته برای خواسته های شوم اش زمان کافی نداشته است. در پی یورش پلیس به خانه این زن و شوهر در ملبورن موارد زیاد غیرقانونی از جمله تصاویرمستهجن کودکان و همچنین جزئیات جرم در مکالمات اسکایپ ضبط شده است. این دو مرد روز پنج شنبه برای تفهیم اتهام باید در جلسه دادگاه حاضر می شدند.

طبق اسناد دادگاه این دو نفر باید برای جرائم متفاوتی از جمله برقراری رابطه جنسی با کودک زیر ۱۰ سال محاکمه شوند. یک کارآگاه پلیس گفته است: “این مورد بسیار نفرت انگیز و مراقبت از کودکان از موارد بسیار حائز اهمیت است. تجاوز جنسی به یک کودک ۱۰ ماهه فراتر از باور است”. وی افزود پلیس استرالیا در حال ادامه تحقیقات در مورد این پرونده است.

رادیو سهام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها