رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 174472

واکنش ظریف به خط خوردن از تیم ملی

ساعت 24-فرهاد ظریف از تیم ملی والیبال ایران کنار گذاشته شد، آن هم در آستانه رقابت های المپیک. او نیز بلافاصله پس از اینکه متوجه شد لوزانو او را خط زده از تیم ملی خداحافظی کرد.

635683263577014803.jpg
رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست جدید تیم ملی را اعلام کرد که بر اساس این اعلام فهرست فرهاد ظریف به همراه علیرضا مباشری و آرمین تشکری جایی در تیم ملی ندارند. فرهاد ظریف پس از این اتفاق بلافاصله در اینستاگرام از هوادارانی که در این سال ها از او حمایت کردند تشکر کرد که این تشکر به معنای خداحافظی وی از تیم ملی است. او قصد داشت پس از المپیک 2016 از والیبال ملی خداحافظی کند اما همه چیز به هم ریخت. او که در مدت اخیر بنا به دلایلی شرایط روحی مناسبی نداشت با این اتفاق شوکه شده و بسیار ناراحت است و حالا شرایط بدتری را تجربه می کند.

ظریف که در این سال ها به عنوان لیبروی تیم ملی حضوری ثابت در تمامی اردوها داشت می خواست با حضور در المپیک خداحافظی با شکوهی با تیم ملی داشته باشد اما تصمیم لوزانو در رابطه با خط زدن او شوکه اش کرد.

با وی تماس گرفتیم تا نظر وی در این خصوص جویا شویم اما او به ذکر همین جمله بسنده کرد: «شرایط روحی خوبی ندارم و فعلا مصاحبه نمی کنم.»

جام جم آنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها