رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 174747

هنرمندان ایرانی چه مارک هایی می پوشند؟+تصاویر

ساعت ۲۴- در خارج از ایران اگر یک چهره ی معروف (Celebrity) یک برند را استفاده کند برای آن شرکت تبلیغات خوبی محسوب می شود پس همیشه خبر اینکه یک بازیگر چه برندی را می پوشد توسط کمپانی ها اعلام و توسط مردم دنبال می شود، آیا تا بحال فکر کرده اید بازیگران ایرانی چه برند هایی را استفاده می کنند؟

عکس اصلی
dir="RTL">در یکی از عکس هایی که از مهناز افشار منتشر شده است این بازیگر سینما یک دستبند سوارووسکی و یک کیف هرمس در دستان خود دارد. مهناز افشار فعالیت هنری خود را از سال ۱۹۹۹ میلادی آغاز کرد و در فیلم ها و سریال های گوناگونی بازی کرده است.

مهناز افشار

در این عکس که از مهتاب کرامتی منتشر شده است او یک ساعت کارتیه بلون بلو به دست دارد. مهتاب کرامتی که اولین نقش او در سریال مردان آنجلوس بوده است بعد از انتخاب شدن به عنوان سفیر یونیسف بود که به یک چهره ی بین المللی تبدیل شد.

مهتاب کرامتی

آنا نعمتی که در سال ۱۹۹۶ و بعد از فارق التحصیلی از دانشکده سینما و تئاتر وارد عرصه ی هنر شد تا کنون ۲۱ فیلم و ۷ سریال بازی کرده است. در این عکس او یک عینک پرادا به چشمان خود زده است. در عکس بعدی او یک گیوه ی شانل به پا دارد که قیمت آن ۲۵۰۰۰۰۰ می باشد.

آنا نعمتی

آنا نعمتی

علی کریمی جادوگر فوتبال ایران که در تیم های پرسپولیس، استیل آذین، تراکتورسازی، شالکه، بایرن مونیخ و ... توپ زده است در این عکس یک بلوز بربری به تن و یک ساعت بیگ بنگ هوبلو به دست دارد.

علی کریمی

بهاره افشار که یک کیف دستی شنل کلاسیک به دست دارد فعالیت عمده اش در زمینه ی بازیگری و طراحی لباس است. او در هنرستان تئاتر و بعد از آن نقاشی خوانده است و در ادامه در کارگاه خیاطی پدر خود به طراحی لباس مشغول شده است تا بعدها خط تولید خود را به راه بیندازد.

بهاره افشاری

بابک جهانبخش خواننده و آهنگساز متولد آلمان که تمایل خود به کالاهای لوکس را هیچ وقت مخفی نکرده است در این عکس یک کمربند فرگامو و یک ساعت رولکس به دست دارد.

بابک جهانبخش

الناز شاکردوست بازیگر شناخته شده ی سینما و تلویزیون ایران که این روزها در لندن زندگی می کند در این عکس یک کیف دستی سلین دارد که از پوست مار پایتون درست شده است.

الناز شاکردوست

نیکی کریمی که یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین بازیگران ایران در داخل و خارج از ایران است که کار خود را با فیلم سارا ساخته ی داریوش مهرجویی شروع کرد. این بازیگر که همیشه به لوکس پوشی معروف بوده در این عکس یک ساعت رولکس به دست دارد.

نیکی کریمی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها