رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 174935

تکذیب حذف میرزاجانپور از فهرست تیم ملی

ساعت 24-محمود افشاردوست، مدیرفنی تیم ملی والیبال و دبیر فدراسیون بعد از اعلام خط خوردن میرزاجانپور از ترکیب تیم ملی گفت: هنوز ترکیب قطعی ایران اعلام نشده است و بررسی بازیکنان ادامه دارد.

01089735.jpg
style="text-align:justify">روز گذشته ٣ بازیکن از اردو تیم ملی والیبال ایران برای المپیک ریو خط خوردند تا ملی پوشان تا آخرین روز رقابت خود را برای بقا در ترکیب ادامه دهند.

دقایقی پیش اعلام شد مجتبی میرزاجانپور از ترکیب تیم ملی خط خورده است اما محمود افشاردوست مدیر فنی تیم ملی و دبیر فدراسیون با رد این خبر گفت: هنوز هیچ لیستی از ایران برای مسولان برگزاری المپیک ارسال نشده است و هنوز بررسی وضعیت بازیکنان ادامه دارد.


او در ادامه گفت: اگر ما قصد داشتیم میرزاجانپور را امروز خط بزنیم همان دیروز با سایر اسامی خط خورده ها نام او را اعلام می کریم. هنوز تیم ملی به جمع بندی برای یک بازیکن باقی مانده نرسیده است و کادر فنی کار بررسی را ادامه می دهد. میرزاجانپور هم الان مثل سایر بازیکنان در اردو است و تیم ملی هیچ خط خورده ای ندارد.

در لیست اسامی بازیکنان تیم های حاضر در المپیک نام میرزاجانپور دیده نمی شود. افشاردوست در این باره گفت: برای ثبت نام آنلاین تیم ها در بازی های رسمی قبل از آغاز بازی ها به دلیل محدودیت جا تنها نام ١٢ بازیکن را منتشر می کنند و ایران ١٣ بازیکن داشت. نمی دانم از بین این اسامی چرا نام میرزاجانپور حذف شده است اما ترکیب قطعی تیم ملی هفته آینده اعلام خواهد شد.

ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها