رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 176925

داعش فیلمی از عامل افغانی حمله در یک قطار در آلمان منتشر کرد

ساعت24- گروه تروریستی حکومت اسلامی موسوم به داعش که همواره پس از هر عملیات تروریستی فیلمی از فرد عامل حمله منتشر می کند و مسئولیت حمله را برعهده می گیرد فیلمی منتشر کرد از فرد عامل حمله جدید در آلمان.

Cnu5Wt1WcAA6r3s.jpg

این نوجوان مهاجر افغان نبوده و چون قصد کسب اقامت در آلمان داشته خودرا افغان معرفی کرده است. گفته شده گه وی یک تبعه پاکستان یا بنگلادش بوده است. این فرد پیش از حمله مسلحانه با تبر و چاقو به مسافران یک قطار در شهری در جنوب آلمان مانند دیگر حامیان تفکر داعش فیلمی ضبط کرده و ارادت خودرا به خلافت خود خوانده داعش و خلیفه داعش اعلام کرده است. در این حادثه وی هنگام فرار به ضرب گلوله افسران پلیس کشته شد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، یوآخیم هرمن، وزیر کشور ایالت بایرین گفت: مهاجم یک نوجوان 17 ساله افغان بوده است.مقامات آلمان هویت مصدومان را اعلام نکردند اما اداره مهاجرت هنگ کنگ امروز (سه شنبه) در بیانیه‌ای گفت: در بین زخمی‌های این حمله چهار تن از اعضای یک خانواده پنج نفری اهل جنوب چین قرار دارند و این اداره تلاش می‌کند تا به این خانواده‌ها کمک‌های لازم را ارائه دهد.

آلمان سال گذشته میلادی بیش از یک میلیون مهاجر را که وارد این کشور شده بودند از جمله بیش از 150 هزار افغان را ثبت نام کرد اما هنوز مشخص نشده که این مهاجم یکی از ین مهاجران تازه وارد است یا فردی است که خیلی وقت پیش وارد آلمان شده است.

یوآخیم هرمن گفت: اطلاعات اولیه حاکی از آن هستند که این مهاجم به عنوان یک کودک تنها و بدون همراه وارد آلمان شده و مدتی در منطقه ووتسبورگ زندگی کرده بود. وی ابتدا در یکی از کمپ‌های آوارگان در شهر اوکسنفورت زندگی کرد و به تازگی توسط خانواده‌ای به سرپرستی گرفته شده بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها