رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 177390

تصاویر دیده نشده از زندگی همسر رئیس جمهور

ساعت 24-روزنامه دیلی میل ناگفته هایی را از زندگی امینه همسر رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه فاش کرد.

2.jpg
style="text-align:justify">دیلی میل روز چهارشنبه در گزارشی نوشت: امینه از مدتی طولانی از ظاهر شدن در برابر رسانه ها دوری می کند و فقط در مناسبت ها ، جشن ها و سفرهای رسمی در کنار اردوغان دیده می شود.

این روزنامه انگلیسی افزود : امینه و شوهرش اردوغان زندگی سرشار از رفاه و تجملات و مادیات دارند، که قبل از آنها هیچ یک از پادشاهان و رؤسای جمهوری ترکیه چنین زندگی نداشتند.

به نوشته دیلی میل ؛ صدام معدوم که ثروتمندترین و خوشگذران ترین حاکم عرب بود و علاقه شدیدی به جواهرات طلا داشت ، زندگی اش با زندگی اعیانی و اشرافی اردوغان قابل مقایسه نیست و این در حالیست که بیش از یک میلیون نفر در ترکیه گرفتار فقر شدید هستند و اردوغان ثروتی بالغ بر 139 میلیون یورو دارد.


اردوغان در زندگی شاهانۀ اردوغان به حدی اسراف می کند که حتی دستمال سرویس های بهداشتی کاخ 500 میلیون دلاری اش از ابریشم ساخته شده است و امینه نیز دستکم از اردوغان ندارد و علاقه وافری به خرید دارد و هر لباس گران و اشیاء باارزش دیگر را در هر جائی که ببیند ، خریداری می کند .


امینه عاشق چای سفید گران است. قیمت یک کیلو گرم از این چای هزار و 500 یورو است و امینه این چای را در استکان طلا می نوشد .


امینه هنگامی که اردوغان به لهستان رفته بود ، در یکی از بازارهای ورشو - پایتخت این کشور – اشیایی به ارزش 37 هزار یورو خریداری کرد .

همسر اردوغان

همسر اردوغان

همسر اردوغان

العالم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها