رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 181327

اتفاقات تاسف بار از پشت پرده پیراهن‌های تیم ملی+عکس

ساعت24-در اولین برنامه نود در فصل جدید به موضوع پیراهن های ورزشی در ایران پرداخته شد که بخش اصلی آن درخصوص برند ایتالیایی جیووآ بود.

dir="rtl"> این برنامه به صورت صوری وارد معامله با یکی از تولیدی های خیابان منیریه شد و با فیلمبرداری پنهانی، پرده از واقعیات مهمی برداشت.

در گفتگوی عوامل برنامه نود با نماینده تولیدی مشخص شد که پیراهن تیم های پرسپولیس، سایپا، تراکتورسازی و ماشین سازی فقط نام جیووا را یدک می‌شکند. این پیراهن ها در ایران و با کیفیت پایین تولید می‌شوند و به صورت رایگان در اختیار باشگاه های حرفه‌ای فوتبال کشورمان قرار می‌گیرند تا تولیدی مذکور درآمد خوبی از بازار فروش آن به دست بیاورد. نماینده این تولیدی توضیح داد؛ به جز پرسپولیس که هواداران بی شماری دارد و فروش خوبی از این پیراهن ها در بین هواداران پرسپولیس نصیب آن خواهد شد، تیم های صنعتی نیز به خاطر پرسنل زیادشان، بازار فروش مناسبی برای این تولیدی خواهند بود!

جالبتر آنکه به اعتراف این نماینده، اگر بازیکنی به پیراهن ها اعتراض کند زودتر از باشگاه، این تولیدی است که با او برخورد خواهد کرد! مثلا مدیر تولیدی در پاسخ اعتراض علیرضا بیرانوند اورا تهدید به اخراج از پرسپولیس کرده و بنابراین او مجبور شده به پوشیدن پیراهن های بی کیفیت تولید شده در ایران تن دهد!

دلیل این امر هم قراردادی است که باشگاه با تولیدی منعقد کرده و به خاطر همین بازیکنان مجبورند این پیراهن های مثلال ایتالیایی را بپوشند و در این میان نه باشگاه و نه هیچ کس دیگر قبول نخواهد کرد که این پیراهن ها ایرانی است!

ماجرا وقتی جالبتر می‌شود که بنا برادعای نماینده تولیدی، نمایندگی جیووا در خیابان آفریقا هم دراین میان نفع می‌برد!

همچنین در قسمتی از این بخش برنامه نود به مقایسه پیراهن اصلی تیم‌های ملی کره جنوبی و ایران پرداخته شد و کارشناس پوشاک با مقایسه کیفیت دوخت این‌دو پیراهن ثابت کرد پیراهن های تیم ملی ایران در ایتالیا تولید نمی‌شوند!

نود

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها