رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 182435

مدیر عامل استقلال نیامده رفت

رضا حسنی خو در نامه ای از دلایل استعفایش از مدیریت باشگاه استقلال گفت.

an style="color:rgb(255, 0, 0)"> رضا حسنی خو امشب پس از شکست تیم اش در برابر صنعت نفت آبادان با انتشار نامه ای استعفای خود را اعلام کرد.

▪️ اعضا محترم هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال
همانگونه که استحضار دارید
در جلسه روز چهارشنبه مورخ 13 مرداد سال 1395، با لطف و اعتماد وزیر محترم ورزش و جوانان و اعضاء دلسوز هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال، اینجانب به عنوان مدیرت باشگاه و نایب رئیس هیئت مدیره انتخاب شدم.
▪️ از همان زمان تا لحظه نگارش متنی که در حال مطالعه آن هستید، با رعایت مصالح تیم پرطرفدار استقلال تهران، بهترین راه را در سکوت یافتم و اینک لازم میدانم به استحضار متولیان محترم ورزش و مدیران باشگاه استقلال برسانم.
▪️ اعتقاد دارم پذیرش هر سمت مدیریتی در شرایطی که فرد یقین دارد افرادی کار آمدتر، لایق تر و متخصص تر از او میتوانند از عهده آن مسئولیت برآیند، جفا در حق خود، مردم و کشور است. لذا همان چهارشنبه شب در تماس با وزیر محترم ورزش و جوانان ضمن تشکر و قدردانی بابت اعتمادشان، با ذکر دلایلم از آن مقام محترم درخواست کردم که از اینجانب سلب مسئولیت نمایند.
▪️ جایگاه ویژه و مردمی باشگاه استقلال و مسابقه جمعه شب این تیم ، مرا بر آن داشت با توجه به رسانه ای شدن خبر انتصاب حقیر، عدم پذیرش این مسئولیت را در اختیار رسانه ها قرار ندهم تا استقلال بدون تنش و بحران و در آرامش کامل بازی روز جمعه را برگزار کند.
▪️ حال که این مسابقه برگزار شده و مدیران محترم از آغاز هفته فرصت مغتنم تری برای تصمیم گیری در حوزه مدیریت باشگاه استقلال دارند لازم میدانم ضمن تشکر از وزیر محترم ورزش و جوانان، اعضاء بزرگوار هیئت مدیره و اهالی مهربان ورزش ، جامعه فوتبال، اعضاء کادر فنی، پیشکسوتان و بازیکنان تیم استقلال بخصوص هوادارن عزیز، استعفای خود را از مدیریت باشگاه پر طرفدار استقلال اعلام نمایم.
▪️ امیدوارم تصمیم این حقیر مورد توجه تمام کارگزاران ورزش کشور قرار گیرد و یادآور آن باشد که هیچ مدیری تا اشخاصی مفیدتر و موثرتر از خود را میشناسد، عنان مسئولیتی را به دست نگیرد.
بدیهی است در خانواده بزرگ استقلال و ورزش پر افتخار ایران عزیز، کم نیستند بزرگان، پیشکسوتان و مدیرانی که می توانند بسیار مطلوب تر این باشگاه را مدیریت کرده و به جایگاه واقعی و مورد نظر طرفداران و علاقمندان برسانند.
▪️ اینجانب همانند گذشته این آمادگی را دارم که در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید در هر بزنگاهی، در حد توانایی و بضاعت خود سهمی اندک در شادی دل مردم و گسترش آشتی، همدلی و همزبانی در جامعه ورزش ایران اسلامی داشته باشم.
به امید موفقیت جامعه ورزش و شنیدن اخبار خوش از کاروان ورزشی ایران در المپیک ریو.
برادر کوچک شما
رضا حسنی خو
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها