رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 183620

محسن افشانی:

در ماجرای «ماه عسل» مظلوم واقع شدم

ساعت 24- افشانی با بیان اینکه در ماجرای برنامه «ماه عسل» مظلوم واقع شده است، گفت: باید قبول کنیم من در آن سن و سال یعنی 19 سالگی، درگیر هیجانات و اقتضائات ویژه آن دوره بودم.

محسن افشانی
پنجمین شب «شیدایی» دهه کرامت شبکه دو سیما، همراه بود با حضور محسن افشانی، بازیگر سینما و تلویزیون و که به همراه خواهرش در این برنامه حضور یافته بود.


افشانی در گفت‌وگو با عبدالله روا مجری برنامه «شیدایی»، به ماجرای حضورش در برنامه «ماه عسل» به عنوان مجری در ماه رمضان سال‌های گذشته اشاره و اظهار کرد: تنها کمی قبل از شروع ماه رمضان، آقای پورمحمدی مدیر شبکه سه سیما به من گفت برای این ماه برنامه‌ات را خالی نگه‌دار چون با تو کار داریم و من ابتدا گمان کردم سریالی ویژه رمضان در حال ساخت است، ولی بعداً پیشنهاد اجرای برنامه «ماه عسل» به من داده شد.

او افزود: اعتراف می‌کنم که پس از شنیدن این پیشنهاد کمی ترسیدم چون اجرای «ماه عسل» دشواری‌های خاص خودش را داشت، ولی طی مشورت‌هایی که داشتم و دلگرمی‌هایی که بعضی افراد همچون فرزاد حسنی به من دادند، با این پیشنهاد موافقت کردم.

افشانی با بیان اینکه در ماجرای برنامه «ماه عسل» مظلوم واقع شده است، گفت: باید قبول کنیم من در آن سن و سال یعنی 19 سالگی، درگیر هیجانات و اقتضائات ویژه آن دوره بودم. همچنین می‌دانم که اجرای من نسبت به برخی دیگر از افراد ضعیف بود، ولی آن نوع برخورد و اینکه از میانه کار، اجرای برنامه به آن شیوه تغییر کند برایم قابل قبول نبود.

این بازیگر در ادامه به محدودیت‌های شخصی و کاری خود پرداخت و افزود: گاهی مجبور می‌شوم به خاطر موقعیتی که دارم در جشن‌های عروسی فامیلی هم شرکت نکنم. از طرفی با رونق فضاهای مجازی با نظرات مخالف و موافق بیشتر آشنا می‌شوم و این یک حقیقت است که برخی به ویژه پسرها از من خوششان نمی‌آید. طی این سال‌ها مشاهده می‌کنیم بعضی افراد به هر بهانه‌ای در صفحات افراد مشهور داخلی و خارجی شروع به فحاشی می‌کند که این مسئله فرهنگ دینی و ملی ما را خدشه‌دار می‌کند.

او همچنین به بیان خاطراتی از دوران نوجوانی و زندگی در محیط خانواده پرداخت و گفت: با خواهرم و پدر و مادرم دوست هستم و همیشه دلم برای آنها تنگ می‌شود چون آنها تنها دلخوشی و تنها سرمایه من در زندگی هستند. در زندگی‌ام حداقل اشتباهات را داشته‌ام و به این مسئله افتخار می‌کنم؛ به همین دلیل وقتی هم از کسی اشتباهی می‌بینم، کمی ناراحت می‌شوم زیرا خودم آن اشتباهات را مرتکب نشدم.

«شیدایی» ویژه دهه کرامت هر شب بعد از گفت‌وگوی خبری از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها