رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 184034

آخرین خبر از شرایط پاداش پایان خدمت فرهنگیان

ساعت 24- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به پایان زمان قانون خدمات کشوری، اما هنوز تغییری در شرایط پاداش پایان خدمت فرهنگیان ایجاد نشده است.

آموزش و پرورش
سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در دومین روز از سی و سومین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور در خصوص مطرح شدن موضوعاتی درباره تغییر شرایط بازنشستگی گفت: مدت آزمایشی قانون خدمات کشوری رو به اتمام است و وضعیت صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق بازنشستگی تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح در حوزه نقدینگی خطرناک است لذا دولت تغییر شرایط بازنشستگی را به مجلس پیشنهاد داد و بعید می‌دانم این پیشنهاد در دولت یازدهم تصویب و اجرا شود.

وی افزود: شرایط پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی و حقوق آنها تغییر نکرده و در دولت یازدهم این اتفاق رخ نخواهد داد.

بطحایی ادامه داد: 25 درصد فوق‌العاده شغل فرزندان فرهنگیان ایثارگر از اول فروردین به اجرا درآمد و آقای نوبخت با برقراری این فوق‌العاده شغل موافقت داشته است.

وی در خصوص کمبود نیروهای خدماتی در مدارس اظهار داشت: این مسأله یکی از موضوعاتی است که باید دنبال کنیم و با مشکل جدی کمبود نیروی خدماتی در مدارس مواجه هستیم؛ برای این مدارس که امکان جذب مالی دارند از شرکت‌های صاحب صلاحیت، خرید خدمت می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به رتبه بندی معلمان و عدم امکان به‌کارگیری نیرو در ادارات آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش و پرورش و دولت توان ندارد و همه مشکلات آموزش و پرورش ناشی از منابع آن است که در نظر داریم همه آنها را یکباره حل کنیم.

وی ادامه داد: سال گذشته نگران این بودیم که آیا از مهرماه می‌توانیم این رتبه‌بندی را اجرا کنیم در نهایت توانستیم رتبه‌بندی را از اول مهر 94 به مرحله اجرا برسانیم و به دنبال آن هستیم تا با تلفیقی از این دو مکانیزم، شرایط را به‌گونه‌ای ایجاد کنیم تا به تدریج بار مالی خزانه باعث شود تا در شهریور ماه با خروج نیروهای بازنشسته بتوانیم به صورت تلفیقی، بخشی از مشکل نیروهای اداری را مرتفع کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها