رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 188358

(تصاویر) گران قیمت ترین خودرو های در کشور که برق از سرتان می پراند

ساعت ۲۴- تصاویری از گران قیمت ترین اتومبیل های سال 95 که در کشور وجوددارد و از خارج وارد شده است با این خودرو ها آشنا شوید.

عکس اصلی
dir="RTL">مازراتی گیبلی یک سدان لوکس از خانواده ی مازراتی است که قیمت آن در بازارهای جهانی ۷۰ هزار دلار است ولی در داخل با قیمت نجومی ۱.۸ میلیارد به فروش می رسد.

مازراتی گرن کابریو S در بازار های خارج از ایران قیمتی کمتر از ۱۵۰ هزار دلار دارد ولی در ایران با قیمت عجیب ۱.۹ میلیارد قیمت گذاری شده است.

مازراتی کواتروپورته GT S که یکی از محبوب ترین های خانواده یمازراتی است قیمتی فضایی در ایران پیدا کرده است و تا ۱.۹۵ میلیارد تومان به فروش می رسد ولی این در حالی است قیمت آن در حال حاضر ۱۳۵ هزار دلار تعیین شده است. حتی اگر تعرفه های مالیاتی و گمرکی را نیز حساب کنید باز هم قیمت آن نباید از ۱ میلیارد بالاتر برود.

مازراتی گرن توریسمو MC استراداله که بازهم با همان قیمت ۱۳۵ هزار دلار در جهان به فروش می رسد در ایران به قیمت گزاف ۱.۹۸ میلیارد در حال خرید فروش است.

قیمت BMW i8 در ایران دو میلیارد تومان است در حالی که در دنیا بیشتر از ۱۴۱ هزار دلار معامله نمی شود.

BMW M6 قیمتی در حدود ۱۱۵ هزار دلار دارد با این حال به دلایل نامعلوم با قیمت ۲.۱۵ میلیارد به فروش می رود.

مرسدس بنز S500 خیلی اتومبیل گرانی محسوب نمی شود و در آن ور مرزها با قیمت ۹۵ هزار خرید و فروش می شود اما پس از منع واردات خودروهای لوکس قیمت این بنز به شکل عجیبی جهش کرد و به ۳ میلیارد رسید.

Bentley Continental قیمت جهانی ۲۰۰ هزار دلاری دارد ولی از آنجایی فقط یک عدد از آن در ایران موجود است به خاطر نایاب بودن و مقایسه اش با ماشین های دیگر می توان قیمتی حدود ۴ میلیارد برای آن متصور شد.

مرسدس بنز SLS AMG Black Series یکی از زیباترین خودروهای اسپرت جهان قیمتی ۲۷۵ هزار دلاری دارد ولی در ایران با قیمت باورنکردنی ۵.۵ میلیارد به فروش می رود.

فراری 458 گرانترین خودروی پلاک شده در داخل ایران است. این خودرو با قیمت ۸.۵ میلیارد تومان معامله شده است و قیمت آن ۲۵۰ هزار دلار است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها