رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 188822

(تصاویر) pokemon هایی که جامعه را به هم ریختند

ساعت ۲۴- Pokemon Go پدیده ای بود که باعث تحرک گیمرها شد و مردم را به ماجراجویی های خیابانی کشاند، این بازی به شدت محبوب شد ولی هر چیزی که سریع به محبوبیت می رسد سریع هم مخالف پیدا می کند. Pokemon Go چنان با سرعت به محبوبیت رسید و به همان میزان مخالف پیدا کرد که حتی همه ی پدیده های مربوط به آن هم اینترنت را تسخیر کرد.

عکس اصلی
img alt="Pokemon Go" height="733" src="http://www.saat24.com/d/2016/08/22/3/326619.jpg" width="550" />

ورود افراد متفرقه به آشپزخانه ممنوع، چه Pokemon تان اینجا باشد چه نباشد.

Pokemon Go

اینجا یک حیاط خصوصی است ولی اگر Pokemon تان اینجا بیایید و بگیریدش، از زندگی لذت ببرید، نزارید آدمای تلخ، آدمای بدون خیال پردازی، کسایی که از سرگرمی بدشون میاد، اعضای حزب محافظه کار، باباهای عصبانی و دونالد ترامپ چیزی غیر از اینم را به شما تلقین کنند! حالا برید هر چقدر می تونید Pokemon شکار کنید.

Pokemon Go

ما به شما پول میدیم تا کار کنید نه اینکه موجودات خیالی رو با گوشی هاتون تعقیب کنید، این تعقیب رو برای زمانای استراحت یا وقت ناهارتان کنار بزارید. وگرنه به عنوان یه بیکار کلی وقت پیدا می کنید که همه را شکار کنید!

Pokemon Go

" شکارچیان پوکمون" پیکاچو (کاراکتر زرد زنگ معروف این سری) ساختمان را ترک کرده، در ضمن من کلی محصول دارم که بهتون کمک می کنه که به زندگون برگردید."

Pokemon Go

"ما مقدم بازیکنان Pokemon Go را خیر مقدم می گوییم. - از شما درخواست داریم به کسانی که برای ختم آمده اند محترمانه برخورد کنید. - لطفا به اشیای رو قبور کاری نداشته باشید. - بعد از غروب بازی کردن ممنوع. از شکار Pokemon هایتان لذت ببرید."

Pokemon Go

"پیکاچو به شما یادآوری می کند که آموزش دهنده ها (در حقیقت شما در این بازی با شکار هر پوکمون مربی او می شوید) به اراضی فدرال وارد شوند."

Pokemon Go

" Pokemon Go بازی کردن سر کار ممنوع است!! واسم اهمیت نداره که یک ماچو پیچو (با اسم پیکاچو شوخی کرده) تو پاسیو هست، اگه ببینیم دارید بازی می کنید گوشیتون ضبط می شود."

Pokemon Go

"شما نمی توانید همه ی Pokemon ها را با اون گوشی قدیمی شکار کنید، زود باشین! بیاین یه گوشی بگیرید که می تونه واستون این کارو بکنه!"

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها