رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 189422

جاذبه‌های مهیج استانبول برای کودکان

ساعت24- اسم استانبول که به میان می‌آید یک لبخندی از خاطرات را هم به همراه خود می‌آورد.

الی گشت
این شهر برای خودش دنیایی است، حرف‌ها برایتان دارد، فرقی نمی‌کند در کجای آن هستید؛ موزه‌ها، مسجدها، خیایان‌ها و صدها جاذبه‌ دیدنی این شهر حالتان را به معنای واقعی خوب می‌کند. اما اگر با کودکتان راهی این شهر هستید شاید بردن اون به شهرگردی و فقط تماشای جاذبه‌های تاریخی برایش خسته‌کننده شود. بچه‌ها بازی و شور و هیجان لازم دارند! جذابیت‌های استانبول برای کودکان به اندازه‌ای هست که در سفر به این شهر هم خودتان سرگرم می‌شوید هم کودکتان.

کودک شما در هر سن و سالی که باشد، در موزه‌ رحمی‌ام کوچ و پارک مینیاتور حسابی هیجان‌زده می‌شود.

چهره کودکتان سوار بر درشکه در هیبلیادا نیز دیدنی است. اگر نزدیکی میدان سلطان احمد هستید، می‌توانید او را به دو زمین بازی کوچک نزدیک ایستگاه ترن جانکورتاران و پارک کادیرگان در حوالی میدان ببرید. الی‌گشت مکان‌های تفریحی و هیجان‌انگیز کودکان در استانبول را معرفی می‌کند.

ویالند

بروید اینجا و برای خودتان و کودکتان تا می‌توانید خاطره بسازید. اینجا دیزنی لند استانبول است. دنیای عجیب و غریبی که هر جوری که بخواهید می‌توانید در آن خوش بگذرانید، با انواع متفاوتی از بازی‌های مهیج. در ویالند با سه بخش دنیای بازی، دنیای افسانه‌ها و دنیای ماجراحویی روبرو می‌شوید. بیش از پنجاه واحد برای بازی و سرگرمی پیش روی شماست. البته باید بگوییم ویالند تنها برای کودکان نیست، برای بزرگسالان هم گزینه‌های خوبی برای تفریح دارد، خیابانی با ۲۵۰ فروشگاه و بوتیک، یک سینمای پنج بعدی و رستورانی‌های دلچسب، انتخاب‌تان را جذاب‌تر می‌کند.

پارک مینیاتورک

یکی از جذابیت‌های سفر به استانبول برای کودکان تماشای پارک مینیاتورک است که بزرگ‌ترین پارک مینیاتوری در جهان به حساب می‌آید. این پارک در واقع یک طراحی کوچک و شبیه ماکت از دیدنی‌های استانبول و ترکیه است که آثار تاریخی، فرهنگی و معماری دوران عثمانی را در قالبی کوچک نشان می‌دهد. این ماکت‌ها حدود یک بیست و پنجم اندازه واقعی ساخته شده‌ و برای بچه‌ها تداعی‌گر دنیایی عجیب و واقعی هستند. در ضمن پارک مینیاتورک دارای یک زمین بازی خوب هم است که می‌تواند برای ساعت‌ها سرگرم‌کننده باشد.

آکواریوم استانبول

بچه ها عاشق ماجراجویی و تماشای دنیای عجیب زیر دریا هستند، چیزی که همیشه در کارتون‌ها می‎دیدند. شاید زمان آن رسیده این دنیای شگفت‌انگیز را از نزدیک ببیند. الی‌گشت به شما پیشنهاد می‌کند در سفر به استانبول با کودکتان به تماشای آکواریوم استانبول بروید و همراه آنها مبهوت زندگی موجودات دریایی شوید.

قایق سواری

باید انتظار ذوق‌زدگی فرزندتان را داشته باشید وقتی که از شما می‌شنود: برنامه امروز ما قایق‌سواری است!
بدون شک همراه کودکتان از سفری مهیج روی تنگه بسفر، داردانل و شاخ طلائی استانبول لذت بسیاری می‌برید. گرچه برای قایق‌سواری روی آب‌های مدیترانه محدودیتی ندارید، اما صبح و حوالی غروب لذت بیشتری می‌برید.

منبع: وبلاگ الی‌گشت

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها