رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 189646

ایران، تعرض به غزه و مسجدالاقصی را محکوم کرد

ساعت 24- سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه کشورمان، حملات تجاوزکارانه اخیر رژیم صهیونیستی به فلسطینیان بی‌دفاع در باریکه غزه را محکوم کرد.سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه کشورمان، حملات تجاوزکارانه اخیر رژیم صهیونیستی به فلسطینیان بی‌دفاع در باریکه غزه را محکوم کرد.

620193_405.jpg
div class="item-body content-full-news">

بهرام قاسمی این حملات را که طی سالیان اخیر کم‌سابقه بوده، حاکی از خوی تجاوزگری غاصبان قدس شریف و نشانه درماندگی آنان در برابر پایداری ستودنی مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت عنوان کرد.

او ضمن یادآوری چهل و هفتمین سالگرد آتش‌سوزی مسجدالاقصی، روند مستمر تعرض به مسجدالاقصی از طریق حفاری‌های رژیم اشغالگر قدس در زیر و اطراف مسجدالاقصی و پیگیری سیاست یهودی‌سازی بیت‌المقدس را مردود دانست و خواستار تحرک بین‌المللی در جهت توقف این روند شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان رویکرد برخی دولت‌ها در جهت عادی‌سازی روابط با غاصبان صهیونیستی را به معنی نادیده‌گرفتن جنایت‌های مستمر این رژیم علیه ملت مظلوم فلسطین و موجب گستاخی بیشتر صهیونیست‌ها توصیف و بر ضرورت هوشیاری و احساس مسئولیت بیشتر از سوی رهبران کشورهای اسلامی در قبال آرمان فلسطین تأکید کرد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها