رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 189923

پاسخ به تذکر یک نماینده مجلس

ساعت24-در پی تذکر نماینده دشتی و تنگستان به وزیر کار در خصوص اخراج 4 کارگر از پتروشیمی جم ،مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که این کارگران رابطه استخدامی با این شرکت نداشته اند.

مجلس
حسین میرافضلی با اشاره به تذکر نماینده دشتی و تنگستان اظهار کرد: ادعای نماینده محترم مجلس به هیچ وجه صحت ندارد و اینگونه به نظر می رسد که ارائه اطلاعات غلط موجب این سوتفاهم شده است.

مدیرعامل پتروشیمی جم تصریح کرد: افرادیکه در تذکر نماینده محترم مجلس مورد نظر است اصلا رابطه استخدامی با پتروشیمی جم و پیمانکاران آن نداشته اند و جز نیروهای شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد هستند که زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس می باشد و به صورت موردی و موقت برخی امور را برای شرکت پتروشیمی جم انجام داده اند و هیچگونه رابطه استخدامی و قراردادی با این شرکت نداشته اند .

لازم به ذکر است که این نماینده دشتی و تنگستان در مجلس به وزیر کار در مورد شرایط این کارگران تذکر داده بود که اطلاعات کارگران درست نبوده و از تریبون مجلس عناوینی اشتباه را مطرح می کند و اتهاماتی را به مجموعه ای وارد می کند که در سال اقتصاد مقاومتی توانسته است سرمایه عظیمی را برای کشورمان کسب کند.

روزنو

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها