رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 190404

پورمحمدی: توهین و اهانت به دولت پیگرد قضایی دارد

ساعت24- اگر اهانت علنی به دولت و مقامات عالی دولت شود قوه قضاییه موضوع را پیگیری می کند که هم اینک پرونده های متعددی در دست رسیدگی است.

مصطفی+پورمحمدی.jpg
div class="subtitle" style="margin-bottom: 10px;">اگر اهانت علنی به دولت و مقامات عالی دولت شود قوه قضاییه موضوع را پیگیری می کند که هم اینک پرونده های متعددی در دست رسیدگی است.
وزیر دادگستری گفت: توهین و اهانت به دولت و مقامات عالی پیگرد قضایی دارد.
حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی شامگاه پنجشنبه در حاشیه سخنرانی در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهر همدان در گفت و گو با ایرنا افزود: وزارت دادگستری موظف است هر گونه شکایتی که در زمینه اهانت به دولت باشد را رسیدگی کند.

وی اضافه کرد: اگر اهانت علنی به دولت و مقامات عالی دولت شود قوه قضاییه موضوع را پیگیری می کند که هم اینک پرونده های متعددی در دست رسیدگی است.

به گزارش ایرنا وی درباره تاکید رهبری فرزانه انقلاب به امحای کالای قاچاق نیز اظهار کرد: امحای کالای قاچاق شروع شده و طبق قانون در صورت صدور حکم قضایی اجرایی می شود.

وزیر دادگستری روز پنجشنبه به همراه دو تن از معاونان برای حضور در شورای اداری به همدان سفر کردند و قرار است یک طرح عمرانی شهرک صنعتی ویان روز جمعه با حضور وزیر دادگستری در کبودرآهنگ بهره برداری شود و پس از آن حجت الاسلام پورمحمدی در نماز جمعه بعنوان سخنران پیش از خطبه سخنرانی کند.
ایرنا
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها