رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 190429

استقلال یارگیری خوبی نکرده و باید دفاعش را ترمیم کند

پیشکسوت فوتبال استقلال در گفت‌وگویی از یارگیری این تیم انتقاد کرد.

شاهین بیانی از شرایطی که بر استقلال حاکم است نگران بود ولی از هواداران می‌خواست صبوری کنند.

چرا استقلال در ۴ هفته ابتدایی بد نتیجه گرفت؟

بر خلاف آن‌هایی که می‌گویند استقلال خوب یارگیری کرده معتقدم این تیم خیلی بد بازیکن گرفت. استقلال باید در پست‌هایی که بازیکن لازم داشت یارگیری می‌کرد تا تیم سریع‌تر هماهنگ شده و بتوانند به تیم کمک کنند.

حالا چه‌کار باید کرد؟

استقلال باید از تیم‌های پایه خوب بازیکن بگیرد. تیمی مانند استقلال که جو سنگینی دارد نمی‌تواند روی بازیکنی که در یک تیم دیگر ستاره بوده برای درخشش حساب باز کند. من، احدی، رضا نعلچگر، صادق ورمزیار و امثال این نفرات از رده پایه بالا آمدیم و با جو این تیم آشنا بودیم ولی بازیکنی که از بیرون می‌آید کار برایش سخت است.

قبول دارید استقلال راحت گل می‌خورد؟

یکی از نقاط قوت تیم استقلال همواره در طول سالیان گذشته خط دفاع آن بوده ولی این فصل خیلی راحت گل می‌خورد و به این دلیل فکر می‌کنم پادوانی یا بازیکنی که وضعیت را برگرداند باید به خط دفاع اضافه شود تا این مشکل از بین برود.

حضور فریبا می‌تواند کمکی برای کادر فنی باشد؟

می‌تواند کمک کند. او هم از افراد فنی است ولی من از هواداران تیم می‌خواهم که صبوری کنند و به منصوریان اجازه دهند که تفکراتش را در تیم پیاده کند. او جوان است و باید به او زمان بیشتری داد.

استقلال می‌تواند از این شرایط خارج شود؟

حتماً این اتفاق می‌افتد. با آمدن فریبا و برگزاری بازی‌های تدارکاتی بیشتر، بازیکنان تازه‌وارد بیشتر با تیم هماهنگ می‌شوند و با شروع دوباره لیگ نتایج خوب هم از راه می‌رسد.

خبر ورزشی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها