وی تاکید کرد: در تمام دنیا دیدارهای تدارکاتی برای آمادگی هر چه بیشتر و رسیدن به هماهنگی در کارهای تاکتیکی و شناخت سرمربی از نفرات تیمش است. دلیلی ندارد اگر در دیدارهای تدارکاتی تیم نتیجه نگرفت به سرمربی حمله کرد و از او انتقاد کنیم.

پیشکسوت استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات زیادی که در فصل نقل و انتقالات در استقلال به وجود آمده و تعدادی بازیکن از این تیم جدا شده و همچنین نفرات جدیدی به جمع آبی پوشان ملحق شدند، هماهنگی بازیکنان برای سرمربی کمی سخت است و باید به او فرصت بدهیم تا با آرامش تیمش را به شرایط آرمانی برساند.

روشن در ادامه خاطرنشان کرد:عدم هماهنگی در استقلال به خط دفاعی این تیم مربوط می شود که در ۴ دیدار این تیم در لیگ شانزدهم عملکرد قابل قبولی نداشتند و نتوانستند انتظارات هواداران را برآورده کند.

وی تاکید کرد: تعطیلی لیگ به خاطر اردوی تیم ملی فرصت بسیار خوبی برای تیم های لیگ برتری خصوصا استقلال بود که بتوانند نقاط ضعف خود را از بین برده و با انجام تمرینات منظم و دیدارهای تدارکاتی آماده شروع دوباره لیگ شوند.

پیشکسوت استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه عده ای دست از سر منصوریان برنمی دارند و مرتب به دنبال حاشیه سازی هستند. آنها نمی خواهند او با آرامش و تمرکز لازم کارش را در استقلال انجام دهد.

روشن تصریح کرد: اکنون زمان آن است که سرپرست باشگاه و اعضای هیات مدیره از منصوریان حمایت لازم را نه فقط مقابل دوربین و خبرنگاران بلکه در عمل انجام دهند تا سرمربی آبی پوشان بتوانند تیم را به جایگاه واقعی اش برسانند.

وی تاکید کرد: حمایت هواداران از منصوریان و بازیکنان یک درس بزرگ به کسانی است که فقط به ظاهر ادعای حمایت از سرمربی استقلال را دارند اما باید هواداران الگوی مناسبی برای آنها باشند.

پیشکسوت استقلال در خصوص اردوی تیم ملی نیز گفت: تیم ملی متعلق به مردم ایران است و باید از آن حمایت کنیم تا تیم بتواند در مسابقات پیش رو موفق باشد.

روشن در ادامه افزود: شاید به نظر برخی ها دیدار مقابل قطر و ازبکستان نیاز به این تعطیلی بلند مدت نداشته باشد اما این خواسته سرمربی است و او می خواهد تیمش با آمادگی کامل به مصاف حریفان برود.

روشن در پایان خاطرنشان کرد: در سال های گذشته لیگ ما از فقر گلزنی رنج می برد امیدوارم امسال شاهد بازی های زیبا، تماشاگرپسند و پرگل در لیگ شانزدهم باشیم.